• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Women in Business: Perspectives on Women Entrepreneurs » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Women in Business: Perspectives on Women Entrepreneurs

ISBN-13: 9781138280984 / Angielski / Miękka / 2018 / 188 str.

Sheila Allen;Carole Truman
Women in Business: Perspectives on Women Entrepreneurs Sheila Allen, Carole Truman 9781138280984 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Women in Business: Perspectives on Women Entrepreneurs

ISBN-13: 9781138280984 / Angielski / Miękka / 2018 / 188 str.

Sheila Allen;Carole Truman
cena 166,13 zł
(netto: 158,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 161,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This important collection, first published in 1993, brings together the most comprehensive analyses of women’s experience in business to date. The small business world – usually associated with men – is unpacked to display the multiple roles played by women. Links are made between lifestyles and business-styles, the interface between business and family life, paid and unpaid work and changing social and economic patterns. Throughout, the limitations of current theory, practice and policies in underestimating the significance of female entrepreneurship are shown. International in perspective, and drawing on the work of leading researchers in work and employment, this volume illuminates the hidden assumptions underlying approaches which concern themselves only with businessmen. It points the way to a better understanding of the meaning of self-employment and small business enterprise in market economies and to a more effective explanation of their role.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Social Science > Gender Studies
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Women and Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138280984
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
188
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.04
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Women and Men Entrepreneurs: Life Strategies, Business Strategies Sheila Allen and Carole Truman  2. Female Petty Entrepreneurs and their Multiple Roles T. Scarlett Epstein  3. Rural Women Mary Jones  4. The Minerva Matrix Women Entrepreneurs: Their Perception of their Management Style Nadine Vokins  5. Women Entrepreneurs and the Granting of Business Credit Gerda Koper  6. Male and Female Entrepreneurs and the Businesses: A Comparative Study Steve Johnson and David Storey  7. Business Start-ip Training: The Gender Dimension Patricia Richardson and Christina Hartshorn  8. Not Just for Pin Money: A Case Study of the West Midlands Clothing Business Start-Up Project Davinder Kaur and Carol Hayden  9. Good Practice in Business Advice and Counselling Carole Truman  10. Women’s Business in Europe: EEC Initiatives Caroline Turner  11. Female Business Ownership: Current Research and Possibilities for the Future Sara Carter

Sheila Allen was Professor of Sociology at University of Bradford.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia