Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
With a Little Help from My Friends: Conversation-Based Instruction for Culturally and Linguistically Diverse (CLD) Classrooms » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2946912]
•
Literatura piękna
[1852311]
więcej...
•
Turystyka
[71421]
•
Informatyka
[150889]
•
Komiksy
[35717]
•
Encyklopedie
[23177]
•
Dziecięca
[617324]
•
Hobby
[138808]
•
AudioBooki
[1671]
•
Literatura faktu
[228371]
•
Muzyka CD
[400]
•
Słowniki
[2841]
•
Inne
[445428]
•
Kalendarze
[1545]
•
Podręczniki
[166819]
•
Poradniki
[480180]
•
Religia
[510412]
•
Czasopisma
[525]
•
Sport
[61271]
•
Sztuka
[242929]
•
CD, DVD, Video
[3371]
•
Technologie
[219258]
•
Zdrowie
[100961]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2341]
•
Puzzle, gry
[3766]
•
Literatura w języku ukraińskim
[255]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7810]
Kategorie szczegółowe BISAC
With a Little Help from My Friends: Conversation-Based Instruction for Culturally and Linguistically Diverse (CLD) Classrooms
ISBN-13
: 9780807761786 / Angielski / Twarda / 2019
Paula J. Mellom
;
Rebecca K. Hixon
;
Jodi P. Weber
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
With a Little Help from My Friends: Conversation-Based Instruction for Culturally and Linguistically Diverse (CLD) Classrooms
ISBN-13
: 9780807761786 / Angielski / Twarda / 2019
Paula J. Mellom
;
Rebecca K. Hixon
;
Jodi P. Weber
cena
421,76
(netto: 401,68 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 405,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Bilingual Education
Education
>
Multicultural Education
Education
>
Teaching - General
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807761786
Rok wydania:
2019
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.11 x 16.26 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Contents
Acknowledgments vii
Preface xi
Sociocultural Context of Today and Why We Need This Conversation-Based System xi
Evolution of the Arch Model for Collaborative Conversation-Based Instruction xii
How to Navigate this Book xvii
1. Introduction 1
Why Conversation as a Means of Instruction? 1
The Arch of Collaborative, Conversation-Based Instruction 11
2. Laying the Foundation: Creating a Safe Classroom Environment 15
The Affective Filter and Its Importance in the Classroom 15
Creating Norms for Collaborative Conversations 16
The Importance of Teaching Social–Emotional Skills
in Facilitating Academic Engagement 23
3. Building the Columns: Accessing and Capitalizing on Teachers’ and Students’ Assets 25
Reframing Our Outlook: Funds of Knowledge Are Assets Not Deficits 25
Home Language 27
Background Knowledge and Experience 30
Social Interaction Skills 33
Content Literacy Skills 36
Motivations 38
Aptitudes 39
Reviewing Our Assets: The Columns of Strength 45
4. Framing the Scaffolding: Providing Differentiated Support 46
Listening 47
Purposeful Planning 54
Task Cards 56
Complex Questioning 65
Habits of Collaboration Tools 71
The Scaffolding and Social–Emotional Learning (SEL) 78
5. Integrating the Voussoir Blocks: Enacting Meaningful, Complex, Collaborative, Conversation-Based Lessons 81
Language and Literacy 82
Contextualization 95
Challenging and Complex Activities 108
Collaboration 115
Purposeful Conversation 123
6. Placing the Keystone: Designing the Joint Productive Activity (JPA) 130
The JPA: The Keystone That Holds the Arch System Together 131
Building a Joint Productive Activity (JPA) 138
Considerations for Getting Started 163
References 167
Index 175
About the Authors 186
Udostępnij
Czytaj nas na: