• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Winning in Asia, European Style: Market and Nonmarket Strategies for Success » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Winning in Asia, European Style: Market and Nonmarket Strategies for Success

ISBN-13: 9780312239138 / Angielski / Twarda / 2001 / 290 str.

Vinod K. Aggarwal
Winning in Asia, European Style: Market and Nonmarket Strategies for Success Aggarwal, V. 9780312239138 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Winning in Asia, European Style: Market and Nonmarket Strategies for Success

ISBN-13: 9780312239138 / Angielski / Twarda / 2001 / 290 str.

Vinod K. Aggarwal
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Despite the regional currency crisis of 1997-1998, Asia-Pacific economies continue to be among the most attractive markets in the world. Although Japanese and American firms have invested heavily in the past decades, European firms are poised to take advantage of the post-Asian recovery, phenomenal Chinese growth rates, and deepening economic liberalization. This volume focuses on understanding the market and nonmarket strategies employed by European firms to boost their share of the Asian market and to rally European governments and the European Union in support of their initiatives. In addition to a novel theoretical framework to analyze strategy, three chapters focus on investment trends in Asia, lobbying in Asia and the EU, the book includes original case studies of the air transport, automobile, software, and finance sectors.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780312239138
Rok wydania:
2001
Wydanie:
2001
Ilość stron:
290
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
21.59 x 14.94 x 2.49
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'Winning in Asia, European Style is an important addition to the strategy literature. The volume provides much needed conceptual and empirical analysis and applies them to major sectors where European companies have entered Asian markets.' - David Baron, Stanford Business School

Wining in Asia: Analyzing European Firms' Market and Non-Market Strategies; V.K. Aggarwal Asia Beckons Europe: Europe's Trade and FDI in Asia; S.Urata Nonmarket Strategies in Asia: The Regional Level; J.Ravenhill Euro-Pressure: Opportunities and Strategies for Lobbying in the European Union; C.Dupont European Software in Asia: Path Dependency, Globalization and the Promise of Asia; T.Nakagawa Why Does Asia Beckon Some European Auto Firms and Not Others; N.Biziouras & B.Crawford Airbus in Asia; W.Love & W.Sandholtz European Financial Firms in Asia: Market Versus Nonmarket Strategies; K.Wallner Lessons from European Firm Strategies in Asia; V.K.Aggarwal

VINOD AGGARWAL is Professor in the Department of Political Science, Affiliated Professor of Business and Public Policy in the Haas School of Business, and Director of the Berkeley Asia Pacific Economic Cooperation Study Center (BASC) at the University of California at Berkeley. He has been at Berkeley since 1980, and from 1991-1994 was Chairman of the Political Economy of Industrial Societies Program. He is also the founder and Editor-in-Chief of the Journal Business and Politics.

Aggarwal, Vinod K. Vinod K. Aggarwal is Professor of Political Scienc... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia