• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

ISBN-13: 9780989381307 / Angielski / Miękka / 2013 / 178 str.

Dawn Pugh; Patricia Power; Michael E. Porter
Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies Dawn Pugh Patricia Power Michael E. Porter 9780989381307 Kaleah Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

ISBN-13: 9780989381307 / Angielski / Miękka / 2013 / 178 str.

Dawn Pugh; Patricia Power; Michael E. Porter
cena 202,10 zł
(netto: 192,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 200,46 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely created for buyers in ways other than selling to them at a lower price -Time-tested strategies utilized with non-traditional pricing tactics that make value obvious to the buyer Winning at PRICING: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies is dedicated to showing readers the best practices for pricing a product. Written specifically for high-tech product managers, the book instructs readers how to win at pricing by teaching them to avoid the common mistakes that defeat pricing strategies. A fantastic resource for product managers, sales representatives, and executives in the high-tech industry, Winning at PRICING expertly guides readers toward the creation of competitive advantage that will make buyers less reluctant to pay a premium price. Incorporating excerpts from Michael E. Porter's Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance, Dawn L. Pugh's Winning at PRICING uses a blend of new strategies and established practices to create a definitive resource for product managers. A leading authority on the competitiveness and economic development of nations, states, and regions and the application of competitive principles to social problems such as health care, the environment, and corporate responsibility, Porter is the foremost expert on competitive strategy. Combining time-tested strategies with innovative ways to establish value and create competitive advantage, this priceless resource is a must read for anyone in the high-tech industry.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Kaleah Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780989381307
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
178
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
21.59 x 14.0 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Pugh, Dawn Dawn L. Pugh has over a decade of experience in he... więcej >
Power, Patricia Dawn L. Pugh has over a decade of experience in he... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia