• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Winning American Hearts and Minds: China's Image Building Efforts in the 21st Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Winning American Hearts and Minds: China's Image Building Efforts in the 21st Century

ISBN-13: 9789811531866 / Angielski / Miękka / 2021 / 150 str.

Xiuli Wang
Winning American Hearts and Minds: China's Image Building Efforts in the 21st Century Xiuli Wang 9789811531866 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Winning American Hearts and Minds: China's Image Building Efforts in the 21st Century

ISBN-13: 9789811531866 / Angielski / Miękka / 2021 / 150 str.

Xiuli Wang
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Media Studies
Political Science > International Relations - Diplomacy
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811531866
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2020
Ilość stron:
150
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.89
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"The book provides a comprehensively detailed overview of the public diplomacies of China, providing novel perspectives on social media and the First Lady approach in a neutrally critical way, which may enlighten both Chinese and American scholars and politicians in working for the betterment of the two countries' relations. Through data-based discussions and a review of the literature, the merits and demerits of each element are objectively evaluated." (Di Wang, International Journal of Communication, Vol. 15, 2021)

Preface.- Part I Theory.- 1.Introduction.- 2. Factors Influence Foreign Opinion of China.- 3. China’s Image in the U.S..- Part I Theory.- 4. Head of State Visits.- 5. Public Relations Efforts.- 6. Chinese Media Going Abroad.- 7. Americans in China.- 8. Confucius Institute.- 9. Global Events.- 10. Social Media.- 11. Economic Growth and Foreign Direct Investment.- 12. Made-in-China.- 13. Conclusion.    

Xiuli Wang is associate professor and Director of the Center for Social Media Research in the School of New Media, Peking University. Her research interests include public opinion, international public relations and social media. She has published in both English and Chinese journals such as Journalism and Mass Communication Quarterly, Computers in Human Behavior and Chinese Journal of Communication. Her recent published books are China in the eyes of Japanese, and Social Media for Social Good: Cases and Best Practices. She holds a doctoral degree in mass communication from S. I. Newhouse School of Public communication, Syracuse University, a master’s degree in communication, and double bachelor’s degree in economics and international relations, all from Peking University.

This book explores the effectiveness of the Chinese government’s recent public diplomacy efforts aimed at building its national image, and how these efforts may influence foreign public's view of China. Based on in-depth interviews, media-content analysis and public opinion-poll data, the book discusses Chinese leaders’ foreign visits, Chinese media’s overseas expansion, Confucius institutes, global mega events, and Chinese government’s new policies to attract foreign students, providing not only background information, but also insights from scholars and experts. Although intended mainly for students majoring in communications, Chinese studies, public relations and international relations, it is also of interest to anyone studying China or public diplomacy. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia