ISBN-13: 9788362739974 / Polski / 2015 / 32 str.
Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się.Karty pracy Wiem, jak to zrobić są dodatkiem do materiałów dydaktycznych dla pacjentów dorosłych, u których obserwujemy trudności w zakresie funkcji poznawczych.Zadania zostały przygotowane w ten sposób, aby uzupełnić i wspomóc utrwalenie materiału zawartego w teczkach Wiem, jak to zrobić. Mają różny poziom trudności, a terapeuta, wiedząc jakie są możliwości pacjenta, może wykonać te zadania pisemnie lub ustnie. Na kanwie kart pracy można tworzyć własne zadania, które zostaną wplecione w proces terapii zaburzeń poznawczych. Niektóre ćwiczenia pacjent może zrobić samodzielnie, a terapeuta (lub opiekun) sprawdzają poprawność wykonania. Pacjentom oraz osobom wspierającym ich terapię życzę wielu pozytywnych chwil przy pracy.Pomoce powstały na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w pracy z pacjentami w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej i Oddziale Udarowym Szpitala Klinicznego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.Pomoc dla osób z zaburzeniami takimi jak:afazjachoroby otępiennechoroba Alzheimera
Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się.Karty pracy Wiem, jak to zrobić są dodatkiem do materiałów dydaktycznych dla pacjentów dorosłych, u których obserwujemy trudności w zakresie funkcji poznawczych.Zadania zostały przygotowane w ten sposób, aby uzupełnić i wspomóc utrwalenie materiału zawartego w teczkach Wiem, jak to zrobić. Mają różny poziom trudności, a terapeuta, wiedząc jakie są możliwości pacjenta, może wykonać te zadania pisemnie lub ustnie. Na kanwie kart pracy można tworzyć własne zadania, które zostaną wplecione w proces terapii zaburzeń poznawczych. Niektóre ćwiczenia pacjent może zrobić samodzielnie, a terapeuta (lub opiekun) sprawdzają poprawność wykonania. Pacjentom oraz osobom wspierającym ich terapię życzę wielu pozytywnych chwil przy pracy.Pomoce powstały na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w pracy z pacjentami w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej i Oddziale Udarowym Szpitala Klinicznego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.Pomoc dla osób z zaburzeniami takimi jak:afazjachoroby otępiennechoroba Alzheimera