• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Why We Buy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Why We Buy

ISBN-13: 9781416595243 / Angielski / Miękka / 2008 / 320 str.

Paco Underhill
Why We Buy Underhill, Paco 9781416595243 Simon & Schuster - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Why We Buy

ISBN-13: 9781416595243 / Angielski / Miękka / 2008 / 320 str.

Paco Underhill
cena 79,78
(netto: 75,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 79,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Revolutionary retail guru Paco Underhill is back with a completely revised edition of his classic, witty bestselling book on our ever-evolving consumer culture--full of fresh observations and important lessons from the cutting edge of retail such as Internet behemoths Amazon and iTunes as well as the globalization of retail in the world's emerging markets.

This enlightening edition includes new information on:

-The latest trends in online retail--what retailers are doing right and what they're doing wrong--and how nearly every Internet retailer from iTunes to Amazon can drastically improve how it serves its customers.

-A guided tour of the most innovative stores, malls and retail environments around the world--almost all of which are springing up in countries where prosperity is new. An enormous indoor ski slope attracts shoppers to a mall in Dubai; an uber-luxurious Sao Paolo department store provides its customers with personal shoppers; a mall in South Africa has a wave pool for surfing.

The new Why We Buy is an essential guide that offers advice on how to keep your changing customers and entice new and eager ones.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Social Science > Antropologia - Kultury
Wydawca:
Simon & Schuster
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781416595243
Rok wydania:
2008
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
Updated, Revise
Ilość stron:
320
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
21.421.4 x 14.021.4 x 14.0 x 2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"At last, here is a book that gives this underrated skill the respect it deserves." -- The New York Times

CONTENTS
I
INSTEAD OF SAMOA, STORES: THE SCIENCE OF SHOPPING
1. A Science Is Born
2. What Retailers Don't Know
II
WALK LIKE AN EGYPTIAN: THE MECHANICS OF SHOPPING
3. The Twilight Zone
4. You Need Hands
5. How to Read a Sign
6. Shoppers Move Like People
7. Dynamic
III
MEN ARE FROM SEARS HARDWARE, WOMEN ARE FROM BLOOMINGDALE'S: THE DEMOGRAPHICS OF SHOPPING
8. Shop Like a Man
9. What Women Want
10. If You Can Read This You're Too Young
11. Kids
IV
SEE ME, FEEL ME, TOUCH ME, BUY ME: THE DYNAMICS OF SHOPPING
12. The Sensual Shopper
13. The Big Three
14. Time, Real and Perceived
15. Cash/Wrap Blues
16. Magic Acts
17. In Cyberspace, No One Can Hear You Shop
18. The Self-Exam
19. Final Thoughts
Acknowledgments
Index

Paco Underhill was the founder of Envirosell, Inc., a global research and consulting firm. His clients include more than a third of the Fortune 100 list, and he has worked on supermarket, convenience store, food, beverage, and restaurant issues in fifty countries. He is the bestselling author of Why We Buy, The Call of the Mall, What Women Want, and his newest book, How We Eat. He has also written articles for or been profiled in The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, The New Yorker, Smithsonian Magazine, and more. Paco divides his time between New York City and Madison, Connecticut.

Underhill, Paco Paco Underhill is the founder and CEO of Envirosel... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia