• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Why Smart Companies Do Dumb Things: Lessons Learned from Innovation Blunders: Avoiding Eight Common Mistakes in New Product Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Why Smart Companies Do Dumb Things: Lessons Learned from Innovation Blunders: Avoiding Eight Common Mistakes in New Product Development

ISBN-13: 9781591025689 / Angielski / Twarda / 2007 / 357 str.

Calvin L. Hodock
Why Smart Companies Do Dumb Things: Lessons Learned from Innovation Blunders: Avoiding Eight Common Mistakes in New Product Development Hodock, Calvin L. 9781591025689 Prometheus Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Why Smart Companies Do Dumb Things: Lessons Learned from Innovation Blunders: Avoiding Eight Common Mistakes in New Product Development

ISBN-13: 9781591025689 / Angielski / Twarda / 2007 / 357 str.

Calvin L. Hodock
cena 131,39
(netto: 125,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 131,03
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

More than 90 percent of innovation initiatives fail to achieve their return-on-investment targets. Poor management decisions and lack of marketplace savvy often undermine even huge research efforts. Can America continue to be a formidable global competitor with this kind of failure rate?
Taking a case history approach, this book examines eight typical innovation blunders that continually doom new product development. From misjudging the market and "dead-on-arrival products" to "fatal frugality" and "timetable tyranny," the author discusses not only why such mistakes occur but also the dire consequences to both investors and employees.
Among the problems Hodock points to are breakdowns in the marketing research process, marketing dishonesty, lack of real-world preparation among newly graduated MBAs, CEOs under pressure to deliver unrealistic earning targets, clueless boards of directors, and the general absence of accountability. After analyzing each problem, Hodock emphasizes the lesson learned and concludes with a list of best practices for successful innovation. He shows how even modest improvements in the innovation process can double the bottom line for any company while making their shareholders more prosperous and happier.
Hodock's incisive analysis and illuminating new approaches to successful development and marketing are must reading for students of business, seasoned corporate executives, and anyone interested in the future of American business.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Prometheus Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781591025689
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
357
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.52 x 16.1 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia