• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Why Race and Culture Matter in Schools: Closing the Achievement Gap in America's Classrooms » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Why Race and Culture Matter in Schools: Closing the Achievement Gap in America's Classrooms

ISBN-13: 9780807763100 / Angielski / Twarda / 2020 / 208 str.

Tyrone C. Howard; James a. Banks
Why Race and Culture Matter in Schools: Closing the Achievement Gap in America's Classrooms Tyrone C. Howard James A. Banks 9780807763100 Teachers College Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Why Race and Culture Matter in Schools: Closing the Achievement Gap in America's Classrooms

ISBN-13: 9780807763100 / Angielski / Twarda / 2020 / 208 str.

Tyrone C. Howard; James a. Banks
cena 421,76
(netto: 401,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 405,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Policy & Reform
Education > Multicultural Education
Education > Administration - General
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
Multicultural Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807763100
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000081094
Ilość stron:
208
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Series Foreword James A. Banks
  • Foreword Geneva Gay
  • Acknowledgments
  • Introduction
    Socioeconomic Status and School Performance
    Outline of the Book
    Moving Away from the Black–White Dichotomy
  • 1. Educational outcome disparities: Contextualizing the Problem
    Documenting the ducational outcome disparities
    Documenting the Discrepancies
    Retention, Suspensions, and Expulsions
    School Drop-Out and Graduation Rates
    Access to Gifted and AP Courses
    SAT Scores
    Explaining the Gaps
    Future Considerations
  • 2. Changing Demographics
    A Changing Nation
    Demographic Shifts by Geographic Region and Age
    U.S. Schools and Changing Demographics
    Are Teachers Being Prepared to Teach in Diverse Settings?
    Multicultural Education for School Reform
    The Role of Social Class
  • 3. Culture
    Culture, Race, and Ethnicity
    The Complexity of Culture
    Sociocultural Theory
    Cultural Modeling
    Cultural Repertoires of Practice
    Normalizing Culture in Everyday Practice
  • 4. Culturally Responsive Pedagogy
    Seeking Clarity in Culture and Pedagogy
    Empirical and Conceptual Work on Culturally Responsive Pedagogy
    The Importance of Pedagogy
    Programs with Culturally Responsive Teaching
  • 5. The Role of Race in Learning
    Interrogating Race
    Race and Education in the United States
    Critical Race Theory: A Framework for Examining Race and Achievement
    Empirical Works Examining Race
    Granting Voice to Those Who Rarely Are Heard
    Internalized Racism: Educators of Color and Acts of Exclusion
    Racial Frames of Reference
  • 6.  Developing Cultural Competence and Racial Awareness in Classroom Teachers
    Cultural Competence
    Critical Self-Reflection on Race and Culture
    Race, Culture, and the Adaptive Unconsciousness
    Racial Awareness
    A Case Study of Critical Reflecting: Teaching Teachers to Reflect on Race
    Final Considerations
  • 7. Examples of School Success for Culturally Diverse Students
    Stories of School Success
    Visionary Leadership
    Effective Instructional Practices
    Intensive Academic Intervention
    Explicit Acknowledgment of Race
    Parental and Community Engagement
    Final Thoughts
  • References
  • Index
  • About the Author



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia