• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Why People Buy: Motivation Research and Its Successful Application » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Why People Buy: Motivation Research and Its Successful Application

ISBN-13: 9781632460325 / Angielski / Miękka / 2016 / 276 str.

Louis Cheskin
Why People Buy: Motivation Research and Its Successful Application Louis Cheskin 9781632460325 Ig Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Why People Buy: Motivation Research and Its Successful Application

ISBN-13: 9781632460325 / Angielski / Miękka / 2016 / 276 str.

Louis Cheskin
cena 87,72
(netto: 83,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 87,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

There are several competing brands on the store shelf. What will cause the shopper to purchase one product over another? Is it the brand name, the brand-identifying image, the design of the package, the color, or ads about the product that the consumer might have seen? In this 1959 classic, Cheskin answers these and many other questions by presenting his insights into human motivation as expressed in purchasing decisions. Bringing psychological insights to bear on market research, Cheskin shows how motivations that can indicate acceptance and value of brands, along with packaging, are the bearers of meaning for products. By investigating these deep connections, Cheskin demonstrates how marketers can effectively position products for sale in the marketplace.Louis Cheskin (1907-1981) was a marketing innovator who observed that people's perceptions of products were directly related to aesthetic design. Cheskin discovered that most people make unconscious assessments of a product based on secondary sensory input associated with the product, such as its color or shape, which contribute to a general impression which he called "sensation transference." This concept revolutionized advertising and marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Psychology > Social Psychology
Wydawca:
Ig Publishing
Seria wydawnicza:
Rebel Reads
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781632460325
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000778179
Ilość stron:
276
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
20.83 x 13.72 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia