• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Why Is the Bucket Leaking? Influential Factors on the Self-Efficacy, Persistence and Institutional Commitment of Urban School Teachers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Why Is the Bucket Leaking? Influential Factors on the Self-Efficacy, Persistence and Institutional Commitment of Urban School Teachers

ISBN-13: 9783639084184 / Angielski / Miękka / 2008 / 176 str.

Yijie Zhao
Why Is the Bucket Leaking? Influential Factors on the Self-Efficacy, Persistence and Institutional Commitment of Urban School Teachers Yijie Zhao 9783639084184 VDM VERLAG DR. MULLER AKTIENGESELLSCHAFT & CO - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Why Is the Bucket Leaking? Influential Factors on the Self-Efficacy, Persistence and Institutional Commitment of Urban School Teachers

ISBN-13: 9783639084184 / Angielski / Miękka / 2008 / 176 str.

Yijie Zhao
cena 316,10 zł
(netto: 301,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 314,37 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Urban school teacher turnover in the United States has been a critical issue receiving increasing attention of teacher educators, school administrators and policy makers nationwide. To meet the demand of highly qualified urban school teachers, an urban immersion teacher preparation (UITP) program has emerged that employs the Professional Development School model and is designed to prepare prospective urban school teachers through an alternative teacher certification route. This book, using Bandura s social cognitive theory of self-efficacy as the conceptual framework in the process of data analysis, explores urban school teachers understanding of the ways in which their experiences in the UITP program and in urban school workplace influence their perceived self-efficacy, persistence and institutional commitment as urban school teachers. The work should be useful for teacher educators, school administrators, policy makers and anyone else who are concerned about urban school teacher preparation, recruitment and retention."

Urban school teacher turnover in the United States has been a critical issue receiving increasing attention of teacher educators, school ad­ministrators and policy makers nationwide. To meet the demand of highly qualified urban school teachers, an urban immersion teacher preparation (UITP) program has emerged that employs the Professional Development School model and is designed to prepare prospective urban school teachers through an alternative teacher certification route.This book, using Bandura’s social cognitive theory of self-efficacy as the conceptual framework in the process of data analysis, explores urban school teachers’ understanding of the ways in which their experiences in the UITP program and in urban school workplace influence their perceived self-efficacy, persistence and institutional commitment as urban school teachers. The work should be useful for teacher educators, school administrators, policy makers and anyone else who are concerned about urban school teacher preparation, recruitment and retention.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
VDM VERLAG DR. MULLER AKTIENGESELLSCHAFT & CO
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639084184
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
176
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Zhao Yijie Yijie Zhao, MEd, EdD: Studied Teacher Education at the University College Plymouth St Mark and St John, Britain, and Educational Policy, Research and Administration at the University of Massachusetts Amherst, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia