• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Why Customers Would Rather Have a Smartphone Than a Car: Relationship Retailing as an Opportunity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Why Customers Would Rather Have a Smartphone Than a Car: Relationship Retailing as an Opportunity

ISBN-13: 9781472466563 / Angielski / Twarda / 2015 / 224 str.

Molenaar, Cor
Why Customers Would Rather Have a Smartphone Than a Car: Relationship Retailing as an Opportunity Molenaar, Cor 9781472466563  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Why Customers Would Rather Have a Smartphone Than a Car: Relationship Retailing as an Opportunity

ISBN-13: 9781472466563 / Angielski / Twarda / 2015 / 224 str.

Molenaar, Cor
cena 299,90
(netto: 285,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 297,15
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Why Customers Would Rather Have a Smartphone than a Car explores some of the fundamental changes in consumer behaviour: Why do we buy less in shops and more on the internet? Why do we spend more on gadgets, smartphones and apps and not more on food, holidays or clothing? Why do most business people only look at symptoms and not the causes of changing customer behaviour? The new generation buys differently from the baby boomers; they have different priorities and preferences. The internet has changed us in the way we think, act and communicate. Whilst many retailers now understand the need for change, few of them have established convincing or sustainable models for the future. Cor Molenaar argues that by understanding the drivers behind these new consumer behaviours, retailers can identify the opportunities this represents and adapt their offering accordingly. The kind of relationship retailing he advocates involves the way the retailer interacts with their customer; the new environment that they need to sustain along with their ability to relate customer data, technology and new services. The author interweaves examples from traditional and virtual retailing with his research on consumer psychology and buying behaviour to offer a sophisticated and at times challenging guide for all those involved in retailing, as well as those responsible for planning and designing social and retail space.

Kategorie:
Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Business & Economics > Strategia biznesowa
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472466563
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
224
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
24.77 x 17.4 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction; Part 1 The World We Want; Chapter 1; Chapter 2 Human Factors as an Accelerator of Change; Chapter 3 Payment Traffic; Chapter 4 The Field of Futurology; Chapter 5 What Choices Do We Have?; Part 2 The World We Get; Chapter 6 Signs of Disruption; Chapter 7 The Place of Shops in the City Centre; Chapter 8 Communication; Chapter 9 The Challenge for Shops and Shopping Centres; Part 3 Learning From Practice; Chapter 10 Innovation or Disruption? The Reality; Chapter 11 Cornerstones of Change, on the Road to the Future;

Cor Molenaar is Professor of eMarketing and Distance Selling at RSM/Erasmus University, and owner of consultancy bureau eXQuo consultancy. Besides consultancy he conducts workshops and gives presentations about the future of retail, the changes in society, and the impact of technology. Why Customers Would Rather Have a Smartphone than a Car builds on the themes he developed in his earlier books, Shopping 3.0 and The End of Shops, both published by Gower.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia