• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Why Customers Don't Do What They're Supposed to and What to Do about It » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Why Customers Don't Do What They're Supposed to and What to Do about It

ISBN-13: 9780071486224 / Angielski / Miękka / 2007 / 224 str.

Ferdinand F. Fournies; David F. D'Alessandro
Why Customers Don't Do What They're Supposed to and What to Do about It Fournies, Ferdinand 9780071486224 McGraw-Hill Companies - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Why Customers Don't Do What They're Supposed to and What to Do about It

ISBN-13: 9780071486224 / Angielski / Miękka / 2007 / 224 str.

Ferdinand F. Fournies; David F. D'Alessandro
cena 92,23 zł
(netto: 87,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 79,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

From the New York Times Bestselling Author- Proven Methods for Getting Customers to Buy This fully revised and updated edition of Ferdinand Fournies's classic on sales from the customer's point of view covers all the latest developments in business innovation and customer relations. Why Customers Don't Do What You Want Them to Do... ignores gimmicks and tricks, giving you specific actions that dramatically raise the odds of your customer doing the "buying things"-and placing the order. This results-focused guidebook presents 24 solutions to common selling problems and customer objections, helping you move beyond them to

  • Achieve a customer action objective for each call
  • Spark customer interest
  • Clarify your product-and yourself
  • Identify and address potential problems
  • Address customers' fears and gain their trust
  • Assist customers in choosing, negotiating, and placing an order
Why Customers Don't Do What You Want Them to Do... gives you practical strategiesto move to the close with the fewest number of calls by getting customers to do whatyou want-when you want-at each stage of the sales process. "One of the better and more useful-and unique-books on selling."-Booklist

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Training
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
McGraw-Hill Companies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780071486224
Rok wydania:
2007
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
224
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
22.81 x 16.81 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Fournies, Ferdinand F. Ferdinand F. Fournies was an internationally accla... więcej >
D'Alessandro, David F. David F. D'Alessandro is a former Chairman and CEO... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia