• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Why Are Our Pictures Puzzles?: On the Modern Origins of Pictorial Complexity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Why Are Our Pictures Puzzles?: On the Modern Origins of Pictorial Complexity

ISBN-13: 9780415919425 / Angielski / Miękka / 1999 / 320 str.

James Elkins
Why Are Our Pictures Puzzles?: On the Modern Origins of Pictorial Complexity Elkins, James 9780415919425 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Why Are Our Pictures Puzzles?: On the Modern Origins of Pictorial Complexity

ISBN-13: 9780415919425 / Angielski / Miękka / 1999 / 320 str.

James Elkins
cena 180,43
(netto: 171,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

With bracing clarity, Elkins explores why images are taken to be more intricate and hard to describe in the 20th century than they had been in any previous century. 50 illustrations.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Art > Criticism & Theory
Art > Techniques - Painting
Art > History - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415919425
Rok wydania:
1999
Ilość stron:
320
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
22.83 x 15.32 x 2.01
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Elkin's book...is a gentle jab at his profession's habit of generating 'intricate and voluminous' interpretations of paintings." -- Inside Publishing
"...Elkins argues that all our responses to pictures vacillate between conflicting desires to interpret, or read, and merely to see. He tracks these impulses from one extreme-- in ancient writing systems and mathematical notation-- to another, in modern abstract painting that tries to contrive a purely optical experience. The survey is arduous, but it is also fascinating." -- The San Francisco Chronicle
"Cogent, conversational and lucid, this book provides a useful, nuanced understanding of what ordinary viewers today share with 'the discipline [that] thrives on the pleasure of problems well solved'." -- Publisher's Weekly
"A daring challenge to all those who would continue to defend art history's status as a positivistic discipline... a dazzling intellectual achievement." -- Keith Moxey, Barnard College
"Written with crystalline elegance and analytical rigor, Why Are Our Pictures Puzzles? will be of interest not only to students of visual culture, but also to anyone concerned with interpretation in the humanities as a whole." -- Martin Jay, University of California at Berkeley

INTRODUCTION: MUTILATED FIRE UNITE PART 1 CONSIDERING THINGS 1 THE EVIDENCE OF EXCESS 2 WHAT COUNTS AS COMPLEXITY? PART 2 STAYING CALM 3 HOW TO SOLVE PICTURE PUZZLES 4 AN AMBILOGY OF PAINTED MEANINGS 5 ON MONSTROUSLY AMBIGUOUS PAINTINGS 6 CALMING THE DELIRIUM OF INTERPRETATION PART 3 LOSING CONTROL 7 HIDDEN IMAGES: CRYPTOMORPHS, ANAMORPHS, AND ALEAMORPHS 8 THE BEST WORK OF TWENTIETH-CENTURY ART HISTORY 9 ENVOI: ON MEANINGLESSNESS

James Elkins is Professor of Art History, Theory and Criticism at the School of the Art Institute of Chicago. He is the author of many books, including What Painting Is (Routledge, 1998) and The Object Stares Back: On the Nature of Seeing (1996).

Elkins, James James Elkins is E. C. Chadbourne Professor in the ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia