• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Who Do They Think They Are?: Teenage Girls and Their Avatars in Spaces of Social Online Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Who Do They Think They Are?: Teenage Girls and Their Avatars in Spaces of Social Online Communication

ISBN-13: 9781433105524 / Angielski / Miękka / 2010 / 246 str.

Peters, Michael Adrian
Who Do They Think They Are?: Teenage Girls and Their Avatars in Spaces of Social Online Communication Peters, Michael Adrian 9781433105524 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Who Do They Think They Are?: Teenage Girls and Their Avatars in Spaces of Social Online Communication

ISBN-13: 9781433105524 / Angielski / Miękka / 2010 / 246 str.

Peters, Michael Adrian
cena 205,92
(netto: 196,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 204,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Who Do They Think They Are? Teenage Girls and Their Avatars in Spaces of Social Online Communication documents a descriptive case study of teenage girls who created autobiographical avatars for their social online spaces. It explores the complex and often conflicted negotiations behind girlhood identity and representation in a cyber-social world. Comparisons are drawn between autobiographical avatars and the profile pictures that teenage girls use on their social networking sites as they consider the manner in which identity is negotiated, constructed, co-authored, and represented. The contradictions and expectations of online social and popular culture make representations of identity simultaneously limitless and limiting for the girls who create them. Given the nature of the identity-defining and social act of creating an autobiographical avatar, a critical media literacy frame provides a pedagogical opportunity for bringing avatar construction into the secondary English language arts classroom.
This book provides guidance for educators and researchers interested in the social construction of identity in an increasingly visual world, and will be valuable in courses ranging from literacy studies, media education, cultural studies, youth studies, educational research, teacher education, and popular culture to feminist, gender studies, and women s studies courses."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Social Science > Zwyczaje i tradycje
Education > Special Education - Behavioral, Emotional & Social Disabilities
Social Science > Women's Studies
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433105524
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000252796
Ilość stron:
246
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The Author: Connie Morrison is a doctoral candidate at Memorial University's Faculty of Education where she teaches courses in teaching and reading popular culture, curriculum teaching and learning, adolescent literature, and intermediate and high school English methods. Her background in media education, English as cultural studies, and social justice pedagogy informs her research in avatar design and the online identity and representation of teenaged girls. She contributed a chapter, «Critical Autobiography for Transformative Learning: Gaining a Perspective on Perspective», to Narrating Transformative Learning in Education (2008), and an article, «The Everyday Practice of Avatar Creation», to The Canadian Journal for New Scholars in Education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia