• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

When to say 'no' to a customer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

When to say 'no' to a customer

ISBN-13: 9783743998865 / Angielski / Twarda / 2018 / 368 str.

Lena Stiehl
When to say 'no' to a customer Stiehl, Lena 9783743998865 WHU Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

When to say 'no' to a customer

ISBN-13: 9783743998865 / Angielski / Twarda / 2018 / 368 str.

Lena Stiehl
cena 222,68
(netto: 212,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book summarizes the state-of-research on customer relationship termination and the profit interdependencies associated with it. Not all customer relationships are equally profitable for a firm. The question for managers becomes: What customer demands should a manager fulfil and when is it in the company's best interest to say 'no' to a customer? Lena Stiehl structures the profit interdependencies of losing business as a consequence of denying a request or terminating a relationship and makes them accessible for quantification. Based on interviews with leading managers, she develops a decision framework that sheds light on the cost and revenue consequences associated with a customer's requests and the possible answers to it. She also derives a set of general decision heuristics to identify the customers an organisation can afford to lose and provides recommendations on the design of a management system that fosters financially rational decision-making. The book builds a bridge between research and practice of relationship termination.

Wydawca:
WHU Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783743998865
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
368
Wymiary:
17x24x2.6
Oprawa:
Twarda
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia