• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales

ISBN-13: 9780765617385 / Angielski / Twarda / 2006 / 232 str.

John Phillip Jones
When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales Jones, David M. 9780765617385 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales

ISBN-13: 9780765617385 / Angielski / Twarda / 2006 / 232 str.

John Phillip Jones
cena 926,78 zł
(netto: 882,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 906,73 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The "accepted wisdom" in advertising is that ad campaigns are good for building brand recognition and good will, but not for immediate sales impact. "When Ads Work" argues the opposite - that well-planned and well-executed advertising campaigns can and should have an immediate impact on sales. Featuring numerous examples from recent ad campaigns, the new edition of this popular book is a model for any successful advertising research program. With a device he calls STAS (Short Term Advertising Strength) - a measure of the immediate effect of advertising on sales - the author demonstrates that the strongest ad campaigns can triple sales, while the weakest campaigns can actually cause sales to fall by more than 50 percent. He exposes sales promotions as wasteful, especially when they are unsupported by advertising, and also demonstrates the strong synergy that can operate between advertising and promotion when they are planned and executed in an integrated fashion. "When Ads Work" offers eye-opening research and practical information that no one who studies advertising or spends advertising dollars can afford to ignore.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Historia ekonomii
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765617385
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
232
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.88 x 15.65 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

List of Tables and Figures; Preface; PART 1. FACTS REPLACE THEORY; 1. The Single-Source Breakthrough; 2. The Short-Term Effect of Advertising - Passing Through the Gate; 3. The Rapid Spread of Pure Single-Source Research; 4. How a Short-Term Effect Can Turn Into a Medium-Term One; 5. Keeping the Brand in the Window; 6. An Interlude - Successful Advertising Campaigns; PART 2. EVIDENCE FOR PART 1: SEVENTY-EIGHT BRANDS DISSECTED; 7. Advertising That Works: The Alpha One Brands; 8. Advertising That Stops Working: The Alpha Two Brands; 9. Advertising That Works in Some Cases: The Beta Brands; 10. Advertising That Does Not Work: The Gamma Brands; 11. Penetration and Purchase Frequency; 12. From Insight to Action; PART 3. APPENDICES; A. Stability.... and Volatility; B. The History of Single-Source Research - The First Steps; C. The History of Single-Source Research - Chasing Hares; D. The Calculation of Advertising Intensity; E. The Leading 142 Brands in the Product Categories Covered in This Research; About the Author; Index.

Jones, David M



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia