• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

What's in a Name?: Advertising and the Concept of Brands » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

What's in a Name?: Advertising and the Concept of Brands

ISBN-13: 9780765609731 / Angielski / Twarda / 2002 / 320 str.

John Philip Jones; Jan S. Slater
What's in a Name?: Advertising and the Concept of Brands Jones, David M. 9780765609731 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

What's in a Name?: Advertising and the Concept of Brands

ISBN-13: 9780765609731 / Angielski / Twarda / 2002 / 320 str.

John Philip Jones; Jan S. Slater
cena 878,00 zł
(netto: 836,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This is a completely rewritten and updated version of one of the true classic books in the field of marketing and advertising. What's in a Name? Advertising and the Concept of Brands analyzes brands from the point of view of modern marketing theory. It deals in detail with the role of advertising in creating, building, and maintaining strong brands - the lifeblood of any long-term marketing campaign. The work is empirically based and is supported by the best research from both the professional and academic fields. The authors describe the birth and maturity of brands and dissect the patterns of consumer purchasing of repeat-purchase goods. In addition to all new research findings and examples, this new edition of What's in a Name? includes first time coverage of the short-term, medium-term, and long-term effects of advertising on sales of brands. The book concludes with new recommendations on how to develop and disseminate better advertising.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765609731
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
320
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
23.98 x 15.39 x 2.67
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Foreword, Advertising and Brand Planning, Don Johnston and Harold F. Clark, Jr. 1. Introduction 2. Brands: What They Are and Why They Emerged 3. Factors That Shape a Brand During Its Conception and Birth 4. Factors That Shape a Brand During Its Growth and Maturity 5. The Mature Brand and the Consumer: The Nature of Repeat-Buying Theory 6. Advertising Research: A Digression on Recall 7. How Advertising Influences Sales 8. How Advertising Builds Brands 9. Giving a Brand Legs - Brands as Collectible Phenomena 10. The Contribution of Advertising Strategy to Brand Building 11. From Advertising Strategy to Advertising Campaign 12. How to Develop and Expose Better Advertising

David M Jones, Jan S. Slater

Jones, John Philip John Phillip Jones is an American professor emerit... więcej >
Slater, Jan S. Slater is an associate professor of advertising in... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia