• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits

ISBN-13: 9783640176717 / Angielski / Miękka / 2008 / 64 str.

Bastian Storch
What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits Storch, Bastian 9783640176717 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits

ISBN-13: 9783640176717 / Angielski / Miękka / 2008 / 64 str.

Bastian Storch
cena 202,66
(netto: 193,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 202,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 entries in the bibliography, language: English, abstract: "The brand community is a concept that sheds a new light on the relationships between consumers and a specific brand: they are no longer considered as dyadic relationships between a brand and an isolated consumer (Fournier, 1998) but rather as relationships overlapping associations and interactions among consumers within a specific group." (Gruen et al, 2000) Brand communities gained in importance in recent years for companies with a high situated brand and as it is still an issue to define the special relationship and the concept itself, this dissertation will help to understand the meaning of a brand community and discuss the perceptions of consumers towards brand communities in context with mutual benefits. An understanding of the special relationship between company and community members is being outlined. The brand community presents a special interest both for marketing researchers and brand managers because it gives new theoretical perspectives on key concepts and considerable implications for marketing strategies. (Abdelmajid & Sitz, 2004) Brand communities became a crucial factor regarding to the marketing planning process and in terms of value of a brand. They have become one of the most encouraging developments in relationship marketing in recent years. (von Loewenfeld, 2004) Therefore it is important to outline and examine the brand community concept and put it in context with the theory of relationship marketing, brand management, buyer behaviour and customer loyalty programmes. These four elements are the factors which play the crucial role on which basis the brand community concept is being established. To make this work the perceptions of the existing as well as the potential customers needs to be explored

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640176717
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
64
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.38
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia