• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

What You Need to Know about Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

What You Need to Know about Marketing

ISBN-13: 9780857081506 / Angielski / Miękka / 2011 / 264 str.

Simon Middleton
What You Need to Know about Marketing Middleton, Simon 9780857081506  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

What You Need to Know about Marketing

ISBN-13: 9780857081506 / Angielski / Miękka / 2011 / 264 str.

Simon Middleton
cena 66,70 zł
(netto: 63,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 66,01 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Marketing is shrouded in arcane mystery and buzzwords. It frightens many and bewilders others. Yet every business, from the hand-car-wash by the side of the road, to the world's most famous brands, engage in marketing every single day. This is an essential, reliable, speedy and up to date guide to the most robust and important concepts in marketing. This book shows you how to understand and do marketing without having to study a degree or a diploma in it. Along the way it shows you what has been learned about marketing over the centuries, what experts can teach us that we can use ourselves, how marketing has changed in our new 'digital' world, and how to avoid classic mistakes. In short, this is all you need to know about marketing. Introduction - Marketing: the world's second oldest business activity
Chapter 1 - The Product.
Chapter 2 - The Marketing Strategy and the Marketing Plan
Chapter 3 - Your Customers.
Chapter 4 - Pricing and Promotion
Chapter 5 - Placement or Distribution.
Chapter 6 - Customer Engagement
Chapter 7 - Branding
Chapter 8 - Social Media and Digital Marketing

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780857081506
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
264
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
19.81 x 12.95 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'...an informative guide to marketing that covers a range of issues.' (EN Magazine, August 2011). 'An excellent introduction to the key concepts of marketing' The Market

Introduction 1

1 The Customers 11

2 The Product 37

3 The Market 73

4 Branding 105

5 Communicating 135

6 Price and Place 175

7 Strategy, Planning and Tactics 209

8 The Third Age of Marketing 233

Conclusion 257

Acknowledgements 259

Index 261

Simon Middleton is the author of Build A Brand In 30 Days (Capstone 2010) and founder of specialist consultancy Brand Strategy Guru, Simon has advised some of the best known marketing–led organisations, including: Aviva, Barclays, British Airways, Merial and Pret A Manger.
He is Brand and Marketing Director of lifestyle nutrition company All About Weight and Chief Executive of visionary tourism business Norfolk Leisure.
Simon is a regular commentator in international media, and appears in Virgin 1′s series Seaside′s Last Resort as expert brand advisor to Duncan Bannatyne.
He is Brand Leadership Fellow at the University of Anglia′s prestigious Norwich Business School.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia