• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

What U.S. Middle School Students Bring to Global Education : Discourses on Japan, Formation of American Identities, and the Sociology of Knowledge and Curriculum » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

What U.S. Middle School Students Bring to Global Education : Discourses on Japan, Formation of American Identities, and the Sociology of Knowledge and Curriculum

ISBN-13: 9789460913099 / Angielski / Miękka / 2010 / 162 str.

Hiromitsu Inokuchi; Yoshiko Nozaki
What U.S. Middle School Students Bring to Global Education : Discourses on Japan, Formation of American Identities, and the Sociology of Knowledge and Curriculum Hiromitsu Inokuchi Yoshiko Nozaki 9789460913099 Sense Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

What U.S. Middle School Students Bring to Global Education : Discourses on Japan, Formation of American Identities, and the Sociology of Knowledge and Curriculum

ISBN-13: 9789460913099 / Angielski / Miękka / 2010 / 162 str.

Hiromitsu Inokuchi; Yoshiko Nozaki
cena 187,41
(netto: 178,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 179,73
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

What kinds of discourses on a foreign country do young people in the United States bring to global studies classrooms? What does it mean for them to engage in a series of discourses in terms of their identity formations, when these discourses represent a particular kind of worldview? How should teachers deal with the tendency of the students to see foreign nations as the other? How can educational researchers study such discourses and the operation of othering at the level of everyday lives in schools? This volume answers these questions by critically examining the meaning(s) of Japan for U.S. middle school students and the formation of their identities vis-a-vis Japan. Employing ethnographic, micro-sociological, and discourse analytic perspectives and methodologies, it approaches the problem of othering by analyzing what the students bring to classroom (i.e., discourses), student voices, and various uses of language that shape students' views on Japan, themselves, and the world outside them. "This book has a powerful and important new message: that we know our own by how they know and understand cultural and global 'Others'." Allan Luke, Queensland University of Technology, Australia"

What kinds of discourses on a foreign country do young people in the United States bring to global studies classrooms? What does it mean for them to engage in a series of discourses in terms of their identity formations, when these discourses represent a particular kind of worldview? How should teachers deal with the tendency of the students to see foreign nations as the other? How can educational researchers study such discourses and the operation of othering at the level of everyday lives in schools? This volume answers these questions by critically examining the meaning(s) of Japan for U.S. middle school students and the formation of their identities vis-a-vis Japan. Employing ethnographic, micro-sociological, and discourse analytic perspectives and methodologies, it approaches the problem of othering by analyzing what the students bring to classroom (i.e., discourses), student voices, and various uses of language that shape students views on Japan, themselves, and the world outside them."This book has a powerful and important new message: that we know our own by how they know and understandcultural and global Others." Allan Luke, Queensland University of Technology, Australia

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Sense Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789460913099
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
162
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.89
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Nozaki, Yoshiko Yoshiko Nozaki is Assistant Professor of Education... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia