• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

What Great Service Leaders Know and Do: Creating Breakthroughs in Service Firms (Large Print 16pt) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

What Great Service Leaders Know and Do: Creating Breakthroughs in Service Firms (Large Print 16pt)

ISBN-13: 9781459697027 / Angielski / Miękka / 2015 / 440 str.

James L. Heskett; W. Earl Sasser; Leonard a. Schlesinger
What Great Service Leaders Know and Do: Creating Breakthroughs in Service Firms (Large Print 16pt) James L. Heskett W. Earl Sasser Leonard a. Schlesinger 9781459697027 ReadHowYouWant - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

What Great Service Leaders Know and Do: Creating Breakthroughs in Service Firms (Large Print 16pt)

ISBN-13: 9781459697027 / Angielski / Miękka / 2015 / 440 str.

James L. Heskett; W. Earl Sasser; Leonard a. Schlesinger
cena 229,85
(netto: 218,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 218,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Entire service businesses have been built around the ideas of Heskett, Sasser, and Schlesinger, pioneers in the world of service. Now they test their ideas against the actual experiences of successful and unsuccessful practitioners, as well as against demands of the future, in a book service leaders around the world will use as a guide for years to come. The authors cover every aspect of optimal service leadership: the best hiring, training, and workplace organization practices; the creation of operating strategies around areas such as facility design, capacity planning, queue management, and more; the use - and misuse - of technology in delivering top - level service; and practices that can transform loyal customers into ''owners.'' Looking ahead, the authors describe the world of great service leaders in which ''both/and'' thinking replaces trade - offs. It's a world in which new ideas will be tested against the sine qua non of the ''service trifecta'' - wins for employees, customers, and investors. And it's a world in which the best leaders admit that they don't have the answers and create organizations that learn, innovate, ''sense and respond, '' operate with fluid boundaries, and seek and achieve repeated strategic success. Using examples of dozens of companies in a wide variety of industries, such as Apollo Hospitals, Chateauform, Starbucks, Amazon, Disney, Progressive Insurance, the Dallas Mavericks, Whole Foods, IKEA, and many others, the authors present a narrative of remarkable successes, unnecessary failures, and future promise."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Industries - Service
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
ReadHowYouWant
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781459697027
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
440
Waga:
0.75 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 2.26
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Duża czcionka
Heskett, James L. James L. Heskett is UPS Foundation Professor of Bu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia