• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

What Do Artists Know? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

What Do Artists Know?

ISBN-13: 9780271054254 / Angielski / Miękka / 2015 / 240 str.

James Elkins (Art Institute of Chicago A
What Do Artists Know? James Elkins (Art Institute of Chicago A   9780271054254 Penn State University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

What Do Artists Know?

ISBN-13: 9780271054254 / Angielski / Miękka / 2015 / 240 str.

James Elkins (Art Institute of Chicago A
cena 149,73
(netto: 142,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 149,43
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Each of the five volumes in the Stone Art Theory Institutes series, and the seminars on which they are based, brings together a range of scholars who are not always directly familiar with one another's work. The outcome of each of these convergences is an extensive and "unpredictable conversation" on knotty and provocative issues about art. This third volume in the series, What Do Artists Know?, is about the education of artists. The MFA degree is notoriously poorly conceptualized, and now it is giving way to the PhD in art practice. Meanwhile, conversations on freshman courses in studio art continue to be bogged down by conflicting agendas. This book is about the theories that underwrite art education at all levels, the pertinent history of art education, and the most promising current conceptualizations. The contributors are Areti Adamopoulou, Glenn Adamson, Rina Arya, Louisa Avgita, Jan Baetens, Su Baker, Ciarin Benson, Andrew Blackley, Jeroen Boomgaard, Brad Buckley, William Conger, John Conomos, Christopher Csikszentmihalyi, Anders Dahlgren, Jonathan Dronsfield, Marta Edling, Laurie Fendrich, Michael Fotiadis, Christopher Frayling, Miguel Gonzalez Virgen, R.E.H. Gordon, Charles Green, Vanalyne Green, Barbara Jaffee, Tom McGuirk, William Marotti, Robert Nelson, Hakan Nilsson, Saul Ostrow, Daniel Palmer, Peter Plagens, Stephan Schmidt-Wulffen, Howard Singerman, Henk Slager, George Smith, Martin Soberg, Ann Sobiech Munson, Roy Sorensen, Bert Taken, Hilde Van Gelder, Frank Vigneron, Janneke Wesseling, Frances Whitehead, Gary Willis, and Yeung Yang.

Each of the five volumes in the Stone Art Theory Institutes series, and the seminars on which they are based, brings together a range of scholars who are not always directly familiar with one anothers work. The outcome of each of these convergences is an extensive and "unpredictable conversation" on knotty and provocative issues about art. This third volume in the series, What Do Artists Know?, is about the education of artists. The MFA degree is notoriously poorly conceptualized, and now it is giving way to the PhD in art practice. Meanwhile, conversations on freshman courses in studio art continue to be bogged down by conflicting agendas. This book is about the theories that underwrite art education at all levels, the pertinent history of art education, and the most promising current conceptualizations.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Art > Criticism & Theory
Art > Study & Teaching
Art > History - Contemporary (1945- )
Wydawca:
Penn State University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780271054254
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000413330
Ilość stron:
240
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia