• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Wertesystem-Segmentierung Im Automobilmarketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wertesystem-Segmentierung Im Automobilmarketing

ISBN-13: 9783824471324 / Niemiecki / Miękka / 2000 / 233 str.

Hansjorg Gaus
Wertesystem-Segmentierung Im Automobilmarketing Hansjorg Gaus 9783824471324 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Wertesystem-Segmentierung Im Automobilmarketing

ISBN-13: 9783824471324 / Niemiecki / Miękka / 2000 / 233 str.

Hansjorg Gaus
cena 207,36
(netto: 197,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Im Rahmen einer empirischen Untersuchung im Automobilbereich zeigt der Autor, dass Systeme abstrakter Werte das Kaufverhalten beeinflussen und sich vor allem uber intermediare kognitive Konstrukte wie bereichsspezifische Werte, Nutzenerwartungen und Einstellungen auswirken."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783824471324
Rok wydania:
2000
Wydanie:
2000
Ilość stron:
233
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Entwicklung eines Bezugsrahmens zur Untersuchung des Einflusses von Wertesystemen auf das Konsumentenverhalten - Das Modell der empirischen Untersuchung und seine Operationalisierung - Vorgehensweise und Ergebnisse der empirischen Untersuchung

Dr. Hansjörg Gaus promovierte bei Prof. Dr. Cornelia Zanger am Lehrstuhl für Marketing und Handelsbetriebslehre der Technischen Universität Chemnitz. Er ist wissenschaftlicher Mitarbeiter von Prof. Dr. Reinhard Stockmann am Lehrstuhl für Soziologie der Universität des Saarlandes, Saarbrücken.

Basierend auf aktuellen Forschungsarbeiten zur Struktur menschlicher Wertesysteme wurde die Wertesystem-Segmentierung als innovativer Ansatz zur Marktsegmentierung in die internationale Marketingforschung eingebracht. Dabei werden die komplexen Beziehungen zwischen den im Wertesystem eines Konsumenten organisierten einzelnen Werten explizit berücksichtigt. Im Rahmen einer empirischen Untersuchung im Automobilbereich zeigt Hansjörg Gaus, dass Systeme abstrakter Werte das Kaufverhalten beeinflussen und sich vor allem über intermediäre kognitive Konstrukte wie bereichsspezifische Werte, Nutzenerwartungen und Einstellungen auswirken. Somit können durch die Messung von Wertesystemen wertvolle Informationen für die Feinabstimmung des Einsatzes von Marketinginstrumenten auf Zielgruppensegmente gewonnen werden.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia