• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company

ISBN-13: 9780743227889 / Angielski / Miękka / 2007 / 240 str.

Robert I. Sutton
Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company Robert I. Sutton 9780743227889 Free Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company

ISBN-13: 9780743227889 / Angielski / Miękka / 2007 / 240 str.

Robert I. Sutton
cena 72,98 zł
(netto: 69,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 72,58 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A breakthrough in management thinking, "weird ideas" can help every organization achieve a balance between sustaining performance and fostering new ideas. To succeed, you need to be both conventional and counterintuitive.

Creativity, new ideas, innovation--in any age they are keys to success. Yet, as Stanford professor Robert Sutton explains, the standard rules of business behavior and management are precisely the opposite of what it takes to build an innovative company. We are told to hire people who will fit in; to train them extensively; and to work to instill a corporate culture in every employee. In fact, in order to foster creativity, we should hire misfits, goad them to fight, and pay them to defy convention and undermine the prevailing culture. Weird Ideas That Work codifies these and other proven counterintuitive ideas to help you turn your workplace from staid and safe to wild and woolly--and creative.

In Weird Ideas That Work Sutton draws on extensive research in behavioral psychology to explain how innovation can be fostered in hiring, managing, and motivating people; building teams; making decisions; and interacting with outsiders. Business practices like "hire people who make you uncomfortable" and "reward success and failure, but punish inaction," strike many managers as strange or even downright wrong. Yet Weird Ideas That Work shows how some of the best teams and companies use these and other counterintuitive practices to crank out new ideas, and it demonstrates that every company can reap sales and profits from such creativity.

Weird Ideas That Work is filled with examples, drawn from hi- and low-tech industries, manufacturing and services, information and products. More than just a set of bizarre suggestions, it represents a breakthrough in management thinking: Sutton shows that the practices we need to sustain performance are in constant tension with those that foster new ideas. The trick is to choose the right balance between conventional and "weird"--and now, thanks to Robert Sutton's work, we have the tools we need to do so.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consulting
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Free Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780743227889
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
240
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.08 x 14.05 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Sutton, Robert I. Robert I. Sutton is professor of management scienc... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia