• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Waste Management and Sustainable Consumption: Reflections on Consumer Waste » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Waste Management and Sustainable Consumption: Reflections on Consumer Waste

ISBN-13: 9781138797260 / Angielski / Miękka / 2014 / 242 str.

Karin M. Ekstrom
Waste Management and Sustainable Consumption: Reflections on Consumer Waste Karin M. Ekstrom 9781138797260 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Waste Management and Sustainable Consumption: Reflections on Consumer Waste

ISBN-13: 9781138797260 / Angielski / Miękka / 2014 / 242 str.

Karin M. Ekstrom
cena 242,84
(netto: 231,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The accelerated pace of global consumption over the past decades has meant that governments across the world are now faced with significant challenges in dealing with the dramatically increased volume of waste. While research on waste management has previously focused on finding technological solutions to the problem, this book uniquely examines the social and cultural views of waste, shedding new light on the topic by emphasising the consumer perspective throughout. Drawing on a wide variety of disciplines including environmental, economic, social and cultural theories, the book presents philosophical reflections, practical examples and potential solutions to the problem of increasing waste. It analyses and compares case studies from countries such as Sweden, Japan, the USA, India, Nigeria and Qatar, bringing out valuable insights for the international community and generating a critical discussion on how we can move towards a more sustainable society. This book will be of great interest to post-graduate students and researchers in environmental policy, waste management, social marketing and consumer behaviour, as well as policymakers and practitioners in consumer issues and business.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Political Science > Public Policy - Environmental Policy
Science > Environmental Science (see also Chemistry - Environmental)
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138797260
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
242
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction Karin M. Ekström Part 1: Consumption and Waste 1. Recycling the Home: the Constant Flow of Domestic Stuff, Emotions and Routines Orvar Löfgren 2. The Curse of the New: How the Accelerating Pursuit of the New is Driving Hyper-Consumption Colin Campbell 3. Thinking Waste Sociologically Paul Hewer  Part 2: Managing Waste 4. Factors Affecting Development of Waste Management: Experiences from Different Cultures Mohammad Taherzadeh and Karthik Rajendran 5. Waste Prevention Action Nets Hervé Corvellec and Barbara Czarniawska  6. Curbside Cartographies in an Urban Food-Waste Composting Program John W. Schouten, Diane M. Martin and Jack S. Tillotson  7. Cloth Loop: An Attempt to Construct an Actor-Network Eva Gustafsson, Daniel Hjelmgren and Barbara Czarniawska  Part 3: Socio-Cultural Views on Waste 8. Exploring Food Waste Through the Lens of Social Practice Theories: Some Reflections on Eating as a Compound Practice Dale Southerton and Luke Yates 9. Environmental Consumer Socialization Among Generation Swing and Y: A Study of Clothing Consumption Karin M. Ekström, Daniel Hjelmgren and Nicklas Salomonson 10. Unpacking Corporate Sustainability: Sustainable Communication, Waste and the 3Rs in a Network Society Pierre McDonagh and Andrea Prothero  Part 4: Preventing Waste 11. Upcycling of Pre-Consumer Waste: Opportunities and Barriers in the Furniture and Clothing Industries Daniel Hjelmgren, Nicklas Salomonson and Karin M. Ekström 12. Post-Ownership Sustainability Russell Belk 13. Supplementing the Conventional 3R Waste Hierarchy: Considering the Role of Carbon Rationing Maurie J. Cohen  14. Afterword Richard Wilk

Karin M. Ekström is Professor of Marketing at the University of Borås, Sweden. Her research interests are the meaning(s) of consumption, sustainable consumption, consumers’ relations with artefacts, collecting, consumer socialization and family consumption. Current research projects involve culinary tourism and market orientation of art museums.

Ekstrom, Karin M. Karin M. Ekstrom is Associate Professor, Director ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia