• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Vygotskian Perspectives on Literacy Research: Constructing Meaning Through Collaborative Inquiry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Vygotskian Perspectives on Literacy Research: Constructing Meaning Through Collaborative Inquiry

ISBN-13: 9780521630955 / Angielski / Twarda / 1999 / 296 str.

Lee, Carol D.
Vygotskian Perspectives on Literacy Research: Constructing Meaning Through Collaborative Inquiry Lee, Carol D. 9780521630955 CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Vygotskian Perspectives on Literacy Research: Constructing Meaning Through Collaborative Inquiry

ISBN-13: 9780521630955 / Angielski / Twarda / 1999 / 296 str.

Lee, Carol D.
cena 468,41 zł
(netto: 446,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 433,22 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The authors in this collection use Vygotsky's cultural-historical theory of human development to frame their analyses of schooling, with particular emphasis on the ways in which literacy practices are mediated by social interaction and cultural artifacts. This volume extends Vygotsky's cultural-historical theoretical framework to embrace nuances of learning and development that are influenced by culture as instantiated through the experiences of race, ethnicity, and language variation. This collection serves as a form of collaborative inquiry that itself will stimulate further consideration of these topics and further learning with Vygotsky about the ways in which individuals and social groups inquire and learn.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Education > Educational Psychology
Psychology > Developmental - General
Wydawca:
CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
Seria wydawnicza:
Learning in Doing: Social, Cognitive, and Computational Pers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521630955
Rok wydania:
1999
Numer serii:
000013078
Ilość stron:
296
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Set[s] a new agenda for literacy research." Harvard Educational Review

1. Introduction: constructing meaning through collaborative inquiry Carol D. Lee and Peter Smagorinsky; Part I. Paradoxes in Vygotsky's Account of Development: 2. Vygotsky's two minds on the nature of meaning James V. Wertsch; 3. Creativity and collaboration in knowledge construction Vera John-Steiner and Teresa Meehan; Part II. Studies of Collaborative Inquiry: 4. Dialogic inquiry in education: building on the legacy of Vygotsky Gordon Wells; 5. Consequential progressions: exploring collective-individual development in a bilingual classroom LeAnn Putney, Judith Green, Carol Dixon, Richard Duran, Ana Floriani and Beth Yeager; 6. Linking writing and community development through the children's forum Anne Haas Dyson; 7. Synchronic and diachronic dimensions of social practice: an emerging methodology for cultural-historical perspectives on literacy learning Kris Gutierrez and Lynda Stone; 8. Idiocultural diversity in small groups: the role of the relational framework in collaborative learning Peter Smagorinsky and Cindy O'Donnell-Allen; 9. Signifying in the zone of proximal development: literate cultural competencies in language minority classrooms Carol D. Lee; 10. Teachers' developing philosophies on literacy and its use in public schools: a Vygotskian perspective on internal activity and teacher change Arnetha F. Ball; 11. Inspired by Vygotsky: ethnographic experiments in education Luis C. Moll; Author index; Subject index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia