• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Vom Kaffeehaus zum Coffeeshop. Gründe für den steigenden Konsum von Coffee-to-go » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Vom Kaffeehaus zum Coffeeshop. Gründe für den steigenden Konsum von Coffee-to-go

ISBN-13: 9783668269880 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 24 str.

Karolin Wolf
Vom Kaffeehaus zum Coffeeshop. Gründe für den steigenden Konsum von Coffee-to-go Karolin Wolf 9783668269880 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Vom Kaffeehaus zum Coffeeshop. Gründe für den steigenden Konsum von Coffee-to-go

ISBN-13: 9783668269880 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 24 str.

Karolin Wolf
cena 145,68
(netto: 138,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 145,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich Soziologie - Konsum und Werbung, Note: 1,7, Fachhochschule Munster, Sprache: Deutsch, Abstract: Coffee-to-go ist allgegenwartig, ob in der Stadt beim Einkaufen, unterwegs im Zug oder an Raststatten, in Backereien und Coffeeshops, uberall begegnet man ihm. In der folgenden Arbeit werden die Grunde fur diese Entwicklung hin zum "Kaffee zum Mitnehmen" hinterfragt. Hierbei ist diese Veranderung in Bezug auf die allgemeine Veranderung der Ess- und Trinkkultur in Deutschland zu sehen. Daher wird zunachst die Veranderung der Ess- und Trinkkultur in Deutschland beschrieben sowie die Geschichte des Kaffees und des Coffee-to-go kurz dargestellt. Daraufhin werden die moglichen Grunde, die zu diesen Veranderungen in Bezug auf den Coffee-to-go fuhrten, erlautert.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783668269880
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
24
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.15
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia