• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Visual Media and Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Visual Media and Tourism

ISBN-13: 9780367770143 / Miękka / 2023 / 148 str.

Visual Media and Tourism  9780367770143 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Visual Media and Tourism

ISBN-13: 9780367770143 / Miękka / 2023 / 148 str.

cena 204,81 zł
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

With media content presented through channels of television drama, reality shows, TV commercials, and movies, this book presents findings that help us better understand the relationships between nostalgia and film tourism; how reality TV shows affect tourist experience and authenticity.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Organizational Behavior
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9780367770143
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
148
Wymiary:
28.0 x 21.0
Oprawa:
Miękka

Seongseop (Sam) Kim and Steve Pan

Part I - Visuals and Travel Stimulation

1. How are food value video clips effective in promoting food tourism? Generation Y versus non–Generation Y

Seongseop (Sam) Kim, Ja Young Choe and Suna Lee

2. Flying with Nicole Kidman or Jennifer Aniston? Brand funnel stages’ influence on brand personality

Filareti Kotsi and Natasa Slak Valek

3. Investigation of the technology effects of online travel media on virtual travel experience and behavioral intention

Youngjoon Choi, Benjamin Hickerson and Jinsoo Lee

Part II - Visuals and Film Tourism

4. Perceived values of TV drama, audience involvement, and behavioral intention in film tourism

Seongseop (Sam) Kim and Sangkyun Kim

5. Segmentation of potential film tourists by film nostalgia and preferred film tourism program

Seongseop (Sam) Kim and Sangkyun (Sean) Kim

6. Immersion in film tourist experiences

Yannik St-James, Jessica Darveau and Josyane Fortin

Part III - Visuals and TV Travel Programs

7. The role of visual media in religious tourists’ destination image, choice, and on-site experience: the case of Tinos, Greece

Matina Terzidou, Dimitrios Stylidis and Konstantinos Terzidis

8. Reality television portrayals of Kavos, Greece: tourists behaving badly

Nicola Williams-Burnett, Heather Skinner and Julia Fallon

9. (Re)negotiating authenticity through virtual travel: a case study of Law of the Jungle, a Korean reality travel program

Sohye Kim, Sanghun Park, Carla A. Santos and Kimberly J. Shinew

Seongseop (Sam) Kim is Professor, School of Hotel and Tourism Management, The Hong Kong Polytechnic University. He is a prolific author in the tourism and hospitality field. He is on the editorial board of multiple international journals.

Steve Pan is Visiting Professor, Shandong University, Weihai. His last post was Associate Professor at Singapore Institute of Technology. He served as International News Translator and Deputy Director for nearly 11 years in the News Department, China Television Company, Taiwan.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia