• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Visual Marketing : From Attention to Action » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Visual Marketing : From Attention to Action

ISBN-13: 9780805862928 / Angielski / Twarda / 2007 / 320 str.

Michel Wedel; Rik Pieters
Visual Marketing : From Attention to Action Michel Wedel Rik Pieters 9780805862928 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Visual Marketing : From Attention to Action

ISBN-13: 9780805862928 / Angielski / Twarda / 2007 / 320 str.

Michel Wedel; Rik Pieters
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This comprehensive volume aims to further research and theory development in visual marketing. By bringing together leading researchers in the field, it strives to contribute to the establishment of visual marketing as a coherent discipline. The chapters represent an array of issues in visual marketing. They address three areas in theory: attention and perception (chapters 2-5) visual cognition (chapters 6-9) and action and choice (chapters 10-12). The chapters go beyond what is known, and offer in many cases a more speculative and visionary account of the directions that visual marketing research could and should take.

Rather than being confined to advertising only, this new volume shows how visual marketing permeates almost all consumer and marketing activities. It will be of interest to undergraduate and graduate students in marketing, management, industrial design, and consumer and social psychology. Professional practitioners, especially those involved with marketing communications, retail, and in store marketing and market research, will also benefit from the empirically based and innovative ideas put forth in this book.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Applied Psychology
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805862928
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000322880
Ilość stron:
320
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.55 x 16.15 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

M. Wedel, R. Pieters, Introduction to Visual Marketing. Part 1. Visual Attention and Perception. K. Rayner, M.S. Castelhano, Eye Movements During Reading, Scene Perception, Visual Search and While Looking at Print Advertisements. R. Pieters, M. Wedel, The Informativeness of Eye-Movements for Visual Marketing: Six Cornerstones. N.T. Tavassoli, The Effect of Selecting and Ignoring on Liking. Part 2. Visual Cognition. E.F. McQuarrie, Differentiating the Pictorial Element in Advertising: A Rhetorical Perspective. E. Greenleaf, P. Raghubir, Geometry in the Market Place. P. Raghubir, Are Visual Perception Biases Hard-Wired? A. Krishna, Spatial Perception Research: An Integrative Review of Length, Area, Volume, and Number Perception. Part 3. Action and Choice. J. Meyers-Levy, R. Zhu, Perhaps the Store Made You Purchase It: Toward an Understanding of Structural Aspects of Indoor Shopping Environments. P. Chandon, J.W. Hutchinson, E.T. Bradlow, S.H. Young, Measuring the Value of Point-of-Purchase Marketing with Commercial Eye-Tracking Data. H. Cho, N. Schwarz, H. Song, Images and Preference: A Feeling-as-Information Analysis. Epilogue. C. Janiszewski, Rethinking Visual Communication Research: Updating Old Constructs and Considering New Metaphors.  

Wedel, Michel Michel Wedel (1957) is Professor of Marketing Rese... więcej >
Pieters, Rik Rik Pieters is Professor of Marketing in the Tilbu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia