• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Virtual Social Identity and Consumer Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Virtual Social Identity and Consumer Behavior

ISBN-13: 9780765623966 / Angielski / Miękka / 2010 / 230 str.

Natalie Wood; Michael R. Solomon
Virtual Social Identity and Consumer Behavior Natalie Wood Michael R. Solomon 9780765623966 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Virtual Social Identity and Consumer Behavior

ISBN-13: 9780765623966 / Angielski / Miękka / 2010 / 230 str.

Natalie Wood; Michael R. Solomon
cena 273,11 zł
(netto: 260,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The creation and expression of identity (or of multiple identities) in immersive computer-mediated environments (CMEs) is rapidly transforming consumer behavior. The various social networking and gaming sites have millions of registered users worldwide, and major corporations are beginning to attempt to reach and entice the growing flood of consumers occupying these virtual worlds. Despite this huge potential, however, experts know very little about the best way to talk to consumers in these online environments. How will well-established research findings from the offline world transfer to CMEs? That's where "Virtual Social Identity and Consumer Behavior" comes in. Written by two of the leading experts in the field, it presents cutting-edge academic research on virtual social identity, explores consumer behavior in virtual worlds, and offers important implications for marketers interested in working in these environments. The book provides special insight into the largest and fastest growing group of users - kids and teens. There is no better source for understanding the impact of virtual social identities on consumers, consumer behavior, and electronic commerce.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Social Science > Antropologia - Kultury
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765623966
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
230
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction: Virtual Social Identity, Michael R. Solomon, Natalie T. Wood; Part 1 The Virtual Experience; Chapter 1 I, Avatar, Robert V. Kozinets, Richard Kedzior; Chapter 2 For a Better Exploration of Metaverses as Consumer Experiences, Leila El Kamel; Part 2 Consumer Behavior in Virtual Worlds; Chapter 3 Interaction Seeking in Second Life and Implications for Consumer Behavior, Christian Hinsch, Peter H. Bloch; Chapter 4 I Don’t Know You, But I Trust You, James E. Brown, Tracy L. Tuten; Chapter 5 Social Interaction with Virtual Beings, Kathy Keeling, Debbie Keeling, Antonella de Angeli, Peter McGoldrick; Chapter 6 Personalized Avatar, David Crete, Anik St-Onge, Aurelie Merle, Nicolas Arsenault, Jacques Nantel; Chapter 7 The Sacred and the Profane in Online Gaming, Jeff Wang, Xin Zhao, Gary J. Bamossy; Part 3 Avatar Creation and Appearance; Chapter 8 Finding Mii, J. Alison Bryant, Anna Akerman; Chapter 9 Me, Myself, and My Avatar, Youjeong Kim, S. Shyam Sundar; Part 4 Person Perceptions in Virtual Worlds; Chapter 10 Effects of Ethnic Identity and Ethnic Ambiguous Agents on Consumer Response to Websites, Osei Appiah, Troy Elias; Chapter 11 Ethnic Matching, Yuliya Lutchyn, Brittany R.L. Duff, Ronald J. Faber, Soyoen Cho, Jisu Huh; Chapter 12 Mirror, Mirror on the Web, Melissa G. Bublitz, Craig C. Claybaugh, Laura A. Peracchio;

Natalie T. Wood, Michael R. Solomon

Solomon, Michael R. Michael R. Solomon, Ph.D., is Professor of Marketi... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia