• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Virtual Reality: Representations in Contemporary Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Virtual Reality: Representations in Contemporary Media

ISBN-13: 9781501308642 / Angielski / Miękka / 2015 / 216 str.

Melanie Chan
Virtual Reality: Representations in Contemporary Media Melanie Chan 9781501308642 Bloomsbury Academic - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Virtual Reality: Representations in Contemporary Media

ISBN-13: 9781501308642 / Angielski / Miękka / 2015 / 216 str.

Melanie Chan
cena 195,06 zł
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 188,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The idea of virtual realities has a long and complex historical trajectory, spanning from Plato's concept of the cave and the simulacrum, to artistic styles such as Trompe L'oeil, and more recently developments in 3D film, television and gaming. However, this book will pay particular attention to the time between the 1980s to the 1990s when virtual reality and cyberspace were represented, particularly in fiction, as a wondrous technology that enabled transcendence from the limitations of physical embodiment. The purpose of this critical historical analysis of representations of virtual reality is to examine how they might deny, repress or overlook embodied experience. Specifically, the author will contend that embodiment is a fundamental aspect of immersion in virtual reality, rather than something which is to be transcended. In this way, the book aims to challenge distorted ideas about transcendence and productively contribute to debates about embodiment and technology.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Technology & Engineering > General
Computers > Virtual & Augmented Reality
Wydawca:
Bloomsbury Academic
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781501308642
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
216
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.17
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Acknowledgments Introduction 1. Histories of Virtual Reality Computation Cybernetic Totalism Discourses Informational Society Cyberculture Cinematography Interactivity and Computer Graphics Video Games 2. Virtually Real and Really Virtual Code/Language Simulation and Hyper-Reality Military Simulation Big Data Simulated Spaces Theoretical Challenges 3. Technological Intimacy and Social Estrangement in Strange Days Estrangement Testimonial Verisimilitude Thrilling Experiences Lifeworld 4. Virtual Identities and Material Bodies On-line Identities and Virtual Selves Avatars Surrogates Social Networks Catfish Gamer Mediated Lives 5. Virtual Reality, Transcendence and Flights from Embodiment in Source Code Cartesian Dualism Neuroscience Cybernetics Technological Transcendence Brain Machine Interface 6. Technology, Embodiment and Being-In-The-World Osmose Avatar The Cinematic Spectacle Saving Pandora – Saving the World 7. Virtuality and Simulation in William Gibson’s Zero History Cyberspace and Cyberpunk Signifying Systems Branding Visual Culture Rootlessness and Liquidity Simulacra Vintage Incompleteness 8. Conclusion References Filmography Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia