• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Viewpoints and Controversies in Sensory Science and Consumer Product Testing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Viewpoints and Controversies in Sensory Science and Consumer Product Testing

ISBN-13: 9780917678578 / Angielski / Twarda / 2004 / 492 str.

PhD Howard R. Moskowitz
Viewpoints and Controversies in Sensory Science and Consumer Product Testing Howard R. Moskowitz 9780917678578 Food & Nutrition Press, Incorporated - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Viewpoints and Controversies in Sensory Science and Consumer Product Testing

ISBN-13: 9780917678578 / Angielski / Twarda / 2004 / 492 str.

PhD Howard R. Moskowitz
cena 1029,67 zł
(netto: 980,64 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1021,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Presents different approaches to the same problem and even different ways to look at the same type of data. If you have ever been stumped by a controversy in product assessment, the design of studies, or the analysis of data, this book provides the answers.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Industrial Design - Product
Business & Economics > Investments & Securities - Commodities - General
Technology & Engineering > Industrial Engineering
Wydawca:
Food & Nutrition Press, Incorporated
Seria wydawnicza:
Publications in Food Science and Nutrition
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780917678578
Rok wydania:
2004
Numer serii:
000091446
Ilość stron:
492
Waga:
0.89 kg
Wymiary:
23.67 x 16.1 x 3.53
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. The Role of Sensory Science in the Coming Decade.

2. International Sensory Science.

3. Sensory Mythology.

4. Contrasting R&D, Sensory Science, and Marketing Research Approaches.

5. Validity and Reliability in Sensory Science.

6. The Interface Between Psychophysics and Sensory Science: Methods vs. Real Knowledge.

7. Descriptive Panel/Experts vs. Consumers.

8. Sample Issues in Consumer Testing.

9. Hedonics, Just–About–Right, Purchase and Other Scales in Consumer Tests.

10. Asking Consumers to Rate Product Attributes.

11. Questionnaire Design.

12. Choice of Population in Consumer Studies.

13. Biases Due to Changing in Market Conditions.

14. Sample Size N or Number of Respondents.

15. The Use and Caveats of Qualitative Research in the Decision Making Process.

16. The Four D′s of Sensory Science: Difference, Discrimination, Dissimilarity, Distance.

17. Replication in Sensory and Consumer testing.

18. Language Development in Descriptive Analysis and the Formation of Sensory Concepts.

19. Use of References in Descriptive Analysis.

20. Training Time in Descriptive Analysis.

21. Consumer–Descriptive Data Relationships in Sensory Science.

22. Product and Panelist Variability in Sensory Testing.

23. Foundations of Sensory Science by Daniel Ennis.

24. Applications of SAS Programming Language in Sensory Analysis by Maximo Gacula, Jr.

25. Advances and the Future of Data Collection Systems in Sensory Science by André Arborgast, Chris Findlay and Paul Lichtman.

Index

Howard R. Moskowitz, Ph. D.,Moskowitz Jacobs, Inc., White Plaines, New York, Alejandra M. Muñoz, M.S., IRIS: International Resources for Insights and Solutions, LLC, Mountainside, New Jersey, and Maximo C. Gacula, Jr., Ph.D., Department of Psychology, Arizona State University, Tempe, Arizona.

The authors skillfully present different approaches to the same problem and even different ways to look at the same type of data. If you have ever been stumped by a controversy in product assessment, the design of studies, or the analysis of data, you will find the answer in this book.

Moskowitz, Howard R., PhD Howard R. Moskowitz, Ph.D. is president and CEO of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia