• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Value Imperative: Managing for Superior Shareholder Returns » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Value Imperative: Managing for Superior Shareholder Returns

ISBN-13: 9780029206706 / Angielski / Twarda / 1994 / 367 str.

James M. McTaggart; Michael Mankins; Peter W. Kontes
Value Imperative: Managing for Superior Shareholder Returns McTaggart, James M. 9780029206706 Free Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Value Imperative: Managing for Superior Shareholder Returns

ISBN-13: 9780029206706 / Angielski / Twarda / 1994 / 367 str.

James M. McTaggart; Michael Mankins; Peter W. Kontes
cena 219,65 zł
(netto: 209,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 217,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Moving beyond the strategies that managers have employed to create shareholder value -- now the standard for business performance -- management experts James McTaggart, Peter Kontes, and Michael Mankins reveal their powerful new framework for the systematic, day-to-day management of shareholder value. The authors attack head-on the fundamental weaknesses in current management practices, namely, the stranglehold that budgeting has over strategic planning and the lack of imagination in management plans that prevents real changes and consequences. They provide a systematic approach to "value based management" that eliminates these weaknesses, offering proven strategies for managing large, complex companies to consistently produce superior results for stockholders.
Building on more than 16 years of consulting experience with many of the largest and best-known companies in North America, Europe, and Australia, the authors delineate the fundamental principles of value creation, as well as the primary obstacles. Starting with the principle that "cash flows drive value," McTaggart, Kontes, and Mankins show how to create a single governing objective that will enable managers to make decisions most likely to increase the company's competitive, organizational, and financial strength. Building on the objective of maximizing shareholder value, they outline the value based management framework that directly links a company's strategies and organization to its value in capital markets. Using real-world examples, they describe how to develop business and corporate strategies that substantially improve competitive position and increase market value, often within only two to five years. And as most large companies lack the internal processes necessary to manage for value on a sustained basis, the authors show managers how to build the five key processes that are institutional value drivers: governance, strategic planning, resource allocation, performance management, and top management compensation. Mastering these capabilities is fundamental to the ongoing, consistent creation of shareholder value over time.
All companies, the authors argue, inherently possess an enormous potential to create higher value for their shareholders. With hundreds of examples of companies that have successfully employed the beliefs, principles, and practices of value based management, this book shows general managers how to generate superior returns and realize their business's full value potential.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Finanse przedsiębiorstwa
Business & Economics > Investments & Securities - Stocks
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Free Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780029206706
Rok wydania:
1994
Ilość stron:
367
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
24.28 x 16.28 x 3.56
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane
McTaggart, James M. James M. McTaggart is the chairman of Marakon Asso... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia