• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Value Co-Creation in Sport Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Value Co-Creation in Sport Management

ISBN-13: 9781138915053 / Angielski / Twarda / 2015 / 114 str.

Herbert Woratschek; Chris Horbel; Bastian Popp
Value Co-Creation in Sport Management Herbert Woratschek Chris Horbel Bastian Popp 9781138915053 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Value Co-Creation in Sport Management

ISBN-13: 9781138915053 / Angielski / Twarda / 2015 / 114 str.

Herbert Woratschek; Chris Horbel; Bastian Popp
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book offers new insights into value co-creation in the context of sport management. Based on recent developments in academia (e.g. service-dominant logic) and empirical evidence, it highlights the significance of customers and other firms and organisations (service networks) for the creation of high quality products and services. Five articles shed more light on various aspects of value co-creation including a sport value framework, customer-to-customer value co-creation platforms, fan consumption communities, value co-destruction, and coopetition strategies. They also broaden our understanding of the processes that lead to joint value creation by different parties. In addition, the authors present insights that can be helpful in practice, and describe guidelines and strategies that are in line with the concept of value co-creation. In so doing, this book helps to develop better theories, and to provide guidance for sport managers for the design of value creation as a collaborative relational and dynamic process between multiple actors.

This book was published as a special issue of European Sport Management Quarterly.

Kategorie:
Sport
Kategorie BISAC:
Sports & Recreation > Business Aspects
Business & Economics > Industries - Park & Recreation Management
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138915053
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
114
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
24.89 x 17.78 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Value co-creation in sport management  2. The sport value framework - a new fundamental logic for analyses in sport management  3. Exploring customer-to-customer value co-creation platforms and practices in team sports  4. Creating value through membership and participation in sport fan consumption communities  5. Co-destruction of value by spectators: the case of silent protests  6. Considering coopetition strategies in sport tourism networks: a look at the nonprofit nautical sports clubs on the northern coast of France

Herbert Woratschek is Professor of Service Management at the University of Bayreuth, Germany. Hehas beenVice-President of the European Association for Sport Management since 2009. His main areas of research include the service-profit chain and moderating variables in various service contexts, service-dominant logic, measurement of service quality, and sport marketing. Chris Horbel is Associate Professor of Marketing at the Department of Environmental and Business Economics at the University of Southern Denmark, Odense, Denmark. The focus of her scientific work comprises the areas of value co-creation, service networks and word-of-mouth with applications in sport, tourism, healthcare, and mobile applications. Bastian Popp is Assistant Professor at the Department of Services Management at the University of Bayreuth, Germany. His primary areas of research are innovative media and consumer behaviour, co-creation, brand management, brand communities, social media, consumer-company identification and fan behaviour.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia