• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Value-Based Management in Mittelstand: The Relevance to Strategic Decision-Making, Objectives, and Attitudes » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Value-Based Management in Mittelstand: The Relevance to Strategic Decision-Making, Objectives, and Attitudes

ISBN-13: 9783658292270 / Angielski / Miękka / 2020 / 291 str.

Carola Normann-Tschampel
Value-Based Management in Mittelstand: The Relevance to Strategic Decision-Making, Objectives, and Attitudes Normann-Tschampel, Carola 9783658292270 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Value-Based Management in Mittelstand: The Relevance to Strategic Decision-Making, Objectives, and Attitudes

ISBN-13: 9783658292270 / Angielski / Miękka / 2020 / 291 str.

Carola Normann-Tschampel
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Accounting - Managerial
Business & Economics > Inwestycje i papiery wartościowe
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Familienunternehmen Und Kmu
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658292270
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
000462515
Ilość stron:
291
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Identification of three key topics and research gaps in the literature on VBM in Mittelstand.- Framework for the evaluation of the role of VBM in Mittelstand.- Use of management tools in strategic decision-making.- Specific objectives and nuances in the overall target course.- Understanding of and attitudes towards VBM.

Dr. Carola Normann-Tschampel has academic and practical experience with a focus on managerial accounting and Mittelstand. She currently holds a position as managerial accountant in an internationally active Mittelstand company and works as a visiting lecturer.

In this book Carola Normann-Tschampel develops an enhanced understanding of the relevance of Value-Based Management (VBM) to management practice in Mittelstand. A theory-practice gap is identified based on a unique overview of the field of research. The empirical investigation focuses on three specifically identified areas of management (strategic decision-making, objectives, attitudes) and uses a specific research approach. The insights gained from taking an interpretive stance towards owner-managers’ practical experience provide a valuable basis to further address the overall research gap.

 

Contents

  • Identification of three key topics and research gaps in the literature on VBM in Mittelstand
  • Framework for the evaluation of the role of VBM in Mittelstand
  • Use of management tools in strategic decision-making
  • Specific objectives and nuances in the overall target course
  • Understanding of and attitudes towards VBM

 

Target Groups

  • Scholars and students of business administration, strategic management, and managerial accounting, who are interested in Mittelstand
  • Specialists and executive staff in the field of management control, strategy, and managerial accounting, especially from Mittelstand

 

About the Author

Dr. Carola Normann-Tschampel has academic and practical experience with a focus on managerial accounting and Mittelstand. She currently holds a position as managerial accountant in an internationally active Mittelstand company and works as a visiting lecturer.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia