• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Value Added Services im Privatkundengeschäft der Kreditinstitute » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Value Added Services im Privatkundengeschäft der Kreditinstitute

ISBN-13: 9783838611204 / Niemiecki / Miękka / 1998 / 66 str.

Thorsten Lenz
Value Added Services im Privatkundengeschäft der Kreditinstitute Lenz, Thorsten 9783838611204 Diplom.de - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Value Added Services im Privatkundengeschäft der Kreditinstitute

ISBN-13: 9783838611204 / Niemiecki / Miękka / 1998 / 66 str.

Thorsten Lenz
cena 277,16 zł
(netto: 263,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 274,90 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Studienarbeit aus dem Jahr 1998 im Fachbereich BWL - Investition und Finanzierung, Note: 1,7, Technische Universitat Darmstadt (Unbekannt), Sprache: Deutsch, Abstract: Inhaltsangabe: Einleitung: Die Arbeit setzt sich vor dem Hintergrund des wachsenden Konkurrenzdrucks auf dem Markt fur Privatkunden mit dem Marketinginstrument "Value Added Services" fur Banken auseinander. Hierbei handelt es sich um mitunter bankfremde Leistungen, die Banken vornehmlich zur Profilierung und Differenzierung einsetzen. Es werden sowohl der Begriff an sich wie auch die verfolgten Ziele, die Gestaltung, der Einsatz, die Kommunikation und die auftretenden Problemfelder dieser Zusatzleistungen ausfuhrlich erklart und praxisbezogen dargestellt. Inhaltsverzeichnis: Inhaltsverzeichnis: Abbildungs- und TabellenverzeichnisIII 1.Besonderheiten und Probleme der Bankdienstleistungen im Privatkundengeschaft1 1.1Zum Begriff und Umfang des Privatkundengeschafts der Banken1 1.2Neue Marktsituation4 1.3Verandertes Konsumentenverhalten5 1.4Folgerungen fur das Privatkunden-Marketing6 2.Value Added Services8 2.1Zum Begriff der Value Added Services8 2.1.1Value Added Services als Zusatzleistungen fur Industrieguter und Dienstleistungen8 2.1.2Value Added Services im Bankgeschaft9 2.1.3Zusammenfassende Arbeitsdefinition von Value Added Services14 2.2Zweck und Ziele von Value Added Services im Privatkundengeschaft14 2.2.1Differenzierung gegenuber der Konkurrenz16 2.2.2Profilierungs- und Imageziele17 2.2.3Erhohung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung19 2.2.4Reduzierung von Unsicherheit22 2.2.5Gewinnung von Kundeninformationen24 3.Einsatz, Gestaltung und Kommunikation von Value Added Services26 3.1Einsatz von Value Added Services26 3.2Gestaltung von Value Added Services28 3.2.1Affinitat von Kern- und Zusatzleistung28 3.2.2Materialitat der Zusatzleistung30 3.2.3Bundelung der Value Added Services mit der Kernleistung31 3.2.4Zeitbezogenheit von Value Added Services32 3.2.5Entscheidungskompetenzen bei der Vergab

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Wydawca:
Diplom.de
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783838611204
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
66
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.41
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia