• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Using Weighted Constraints To Build Tutoring Systems » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Using Weighted Constraints To Build Tutoring Systems

ISBN-13: 9783838132631 / Angielski / Miękka / 2012 / 172 str.

Nguyen-Thinh Le
Using Weighted Constraints To Build Tutoring Systems Le, Nguyen-Thinh 9783838132631 S Dwestdeutscher Verlag F R Hochschulschrifte - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Using Weighted Constraints To Build Tutoring Systems

ISBN-13: 9783838132631 / Angielski / Miękka / 2012 / 172 str.

Nguyen-Thinh Le
cena 358,23
(netto: 341,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 358,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Programming problems constitute a significant challenge for the development of tutoring systems, because they can be solved in many different ways. To help the student solve a programming problem effectively, the tutoring system must be able to cover a large space of possible solutions. If a student solution has shortcomings, the system must be able to identify the reason why that solution is not correct. In the state of the art, one of the most promising approaches to modeling knowledge for tutoring systems is the constraint-based technique. This approach uses constraints to model a space of correct solutions, rather than enumerating them. Nguyen-Thinh Le investigated the applicability of this approach to develop tutoring systems for programming with the focus on logic programming. In this book, he proposed the Weighted Constraint-based Model (WCBM) for building Intelligent Tutoring Systems. Constraint weights serve three purposes: they are used to control the process of error diagnosis, to hypothesize the student's intention, and to prioritize feedback messages according to the severity of diagnosed errors.

Programming problems constitute a significant challenge for the development of tutoring systems, because they can be solved in many different ways. To help the student solve a programming problem effectively, the tutoring system must be able to cover a large space of possible solutions. If a student solution has shortcomings, the system must be able to identify the reason why that solution is not correct. In the state of the art, one of the most promising approaches to modeling knowledge for tutoring systems is the constraint-based technique. This approach uses constraints to model a space of correct solutions, rather than enumerating them. Nguyen-Thinh Le investigated the applicability of this approach to develop tutoring systems for programming with the focus on logic programming. In this book, he proposed the Weighted Constraint-based Model (WCBM) for building Intelligent Tutoring Systems. Constraint weights serve three purposes: they are used to control the process of error diagnosis, to hypothesize the students intention, and to prioritize feedback messages according to the severity of diagnosed errors.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Information Technology
Wydawca:
S Dwestdeutscher Verlag F R Hochschulschrifte
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838132631
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
172
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Le, Nguyen-Thinhstudied Informatics at the University of Hamburg and received his PhD in 2011. His research focuses on Cognitive Modeling, Intelligent Tutoring Systems, Adaptive and Collaborative Educational Systems. Since April 2010, he joined the "Human-Centered Information Systems" research group at the Clausthal University of Technology.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia