• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales

ISBN-13: 9781398603820 / Angielski / Miękka / 2022 / 296 str.

Rachel Lawes
Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales Rachel Lawes 9781398603820 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales

ISBN-13: 9781398603820 / Angielski / Miękka / 2022 / 296 str.

Rachel Lawes
cena 168,69
(netto: 160,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 167,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Boost sales, increase brand recognition and create engaging shopper experiences with this practical guide to applying semiotic insights to both online and in-store retail.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Retailing
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398603820
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
296
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"An essential guide for retailers and marketers looking to leverage the competitive advantage that comes from gaining a deeper understanding of customers and how they see your brand. Rachel Lawes provides some great insights, backed up by examples from her work with brands from across the globe and provides a toolkit that allows you to apply the principles to your role right away." Gareth Lloyd, Head of Marketing, Pricing, Morrison Supermarkets

  • Section - PART ONE: Case studies - semiotics in real-world retail;
    • Chapter - 01: Semiotics will change your career in retail or retail marketing;
    • Chapter - 02: How Unilever uses semiotics;
  • Section - PART TWO: The present day;
    • Chapter - 03: Desire;
    • Chapter - 04: 'Premium, natural, sensational!' How to create meaning;
    • Chapter - 05: Shopper needs and behaviour;
    • Chapter - 06: Shopping and identity;
  • Section - PART THREE: The future;
    • Chapter - 07: The future of business;
    • Chapter - 08: The future of consumers;
    • Chapter - 09: The future of retail;
    • Chapter - 10: The future of everything;
  • Section - PART FOUR: You can do semiotics - tools for retailers;
    • Chapter - 11: Fast answers to everyday questions;
    • Chapter - 12: Tools for thinking - how to generate ideas using semiotics;
    • Chapter - 13: Acknowledgements;

Dr Rachel Lawes is recognized as one of the original founders of commercial semiotics. Based in London, UK, she is a Fellow of the Market Research Society, and for 15 years has convened its Advanced Qualitative Methods Masterclass. She supplies brand and marketing strategy to businesses such as Unilever, P&G, Kraft, Nike and Diageo, as well as clients in specialized sectors such as pharmaceuticals and finance. A regular international conference speaker, she is the author of Using Semiotics in Marketing, also published by Kogan Page.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia