• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Using Rubrics to Monitor Outcomes in Occupational Therapy: Improve Critical Thinking and Clinical Reasoning by Adding Rubrics to Assess Goal Progress » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Using Rubrics to Monitor Outcomes in Occupational Therapy: Improve Critical Thinking and Clinical Reasoning by Adding Rubrics to Assess Goal Progress

ISBN-13: 9780615809021 / Angielski / Miękka / 2013 / 74 str.

Eleanor M. S. Otr/L Cawley
Using Rubrics to Monitor Outcomes in Occupational Therapy: Improve Critical Thinking and Clinical Reasoning by Adding Rubrics to Assess Goal Progress M. S. Otr/L, Eleanor Cawley 9780615809021 Eleanor Cawley, M.S., Otr/L - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Using Rubrics to Monitor Outcomes in Occupational Therapy: Improve Critical Thinking and Clinical Reasoning by Adding Rubrics to Assess Goal Progress

ISBN-13: 9780615809021 / Angielski / Miękka / 2013 / 74 str.

Eleanor M. S. Otr/L Cawley
cena 119,53
(netto: 113,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 119,21
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Every practice setting that an occupational therapist, or any other health care provider, works in is demanding accountability and transparency. School-based practice is not immune, gone are the days of a teacher's or therapist's opinion. Reports are now required to be a balanced assessment of a student's abilities, strengths and weakness including both formative and summative data. Occupational therapists need to know how to meet the demands of today's data driven environment. As a research emergent profession, we are called upon to take data systematically. In an educational environment, occupational therapists should be aligning their data collection methods and documentation style with teachers. By aligning our documentation style and data collection methods, a more cohesive picture of the student emerges. This allows for more concise development of the IEP and goals targeted toward the student's individual needs. Data collection need not be difficult. With a little preparation and smart organization planning, data collection becomes easy. When annual review time comes around, goal progress is also easy to report. This allows better planning for the coming year by the Committee on Special Education. Students also benefit by using rubrics in an occupational therapy setting. Some students cannot see or understand the "hidden curriculum." These students need the guidelines for achievement that others may not. In using a rubric, you are defining the rules by which you consider a goal achieved. This can potentially improve goal progress and decrease the student's anxiety about being pulled out or having a therapist in the classroom. For some students, a rubric provides the light at the end of the tunnel. With systematic data collection through the use of rubrics, occupational therapists have a unique opportunity to review and interpret the data collected from his or her students to create pilot or ex post facto studies. This can potentially lead to further research. Rubrics can be a win-win situation.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Evaluation & Assessment
Medical > Terapia zajęciowa
Wydawca:
Eleanor Cawley, M.S., Otr/L
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780615809021
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
74
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 0.38
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia