• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Using Cognitive and Affective Metrics in Educational Simulations and Games: Applications in School and Workplace Contexts » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Using Cognitive and Affective Metrics in Educational Simulations and Games: Applications in School and Workplace Contexts

ISBN-13: 9781032005416 / Angielski / Miękka / 2023 / 228 str.

Harold F. O'Neil; Eva L. Baker; Ray S. Perez
Using Cognitive and Affective Metrics in Educational Simulations and Games: Applications in School and Workplace Contexts Harold F. O'Neil Eva L. Baker Ray S. Perez 9781032005416 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Using Cognitive and Affective Metrics in Educational Simulations and Games: Applications in School and Workplace Contexts

ISBN-13: 9781032005416 / Angielski / Miękka / 2023 / 228 str.

Harold F. O'Neil; Eva L. Baker; Ray S. Perez
cena 184,55
(netto: 175,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 183,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Presenting original studies and rich conceptual analyses, this volume explores how cognitive and affective metrics can be used to effectively assess, modify, and enhance learning and assessment outcomes of simulations and games used in education and training.

Presenting original studies and rich conceptual analyses, this volume explores how cognitive and affective metrics can be used to effectively assess, modify, and enhance learning and assessment outcomes of simulations and games used in education and training.

The volume responds to the increasing use of computer-based simulations and games across academic and professional sectors by bringing together contributions from different research communities, including K-12 and postsecondary education, medical, and military contexts. Drawing on empirical results, the chapter authors focus on the design and assessment of educational simulations and games. They describe how quantitative and qualitative metrics can be used effectively to evaluate and tailor instructional resources to the cognitive and affective needs of the individual learner. In doing so, the volume enhances understanding of how games and simulations can intersect with the science of learning to improve educational outcomes.

Given its rigorous and multidisciplinary approach, this book will prove an indispensable resource for researchers and scholars in the fields of educational assessment and evaluation, educational technology, military psychology, and educational psychology.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Testing & Measurement
Education > Administration - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Digital Education and Educational Tech
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032005416
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Numer serii:
001179102
Ilość stron:
228
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Editors’ Preface;  Part I: Cognitive Metrics;  1. Video Games and Higher Cognition;  2. Teaching and Assessing Young Gamers’ Engineering Problem Solving Using Interactive Simulation Games;  3. Adaptation Evidence From a Digital Physics Game;  Part II: Affective Metrics;  4. Metrics of Motivation in Simulations or Game Environments;  5. Metrics for Engagement in Games and Simulations for Learning;  6. Measuring and Increasing Self-Efficacy in a Game;  7. Measuring and Increasing Interest in a Game;  8. Metrics for Assessment in the Navy Life Game



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia