• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

User Buyer Behavior in the World Wide Web: An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S. » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

User Buyer Behavior in the World Wide Web: An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.

ISBN-13: 9783838634562 / Angielski / Miękka / 2001 / 162 str.

Andera Gadeib
User Buyer Behavior in the World Wide Web: An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S. Gadeib, Andera 9783838634562 Diplom.de - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

User Buyer Behavior in the World Wide Web: An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.

ISBN-13: 9783838634562 / Angielski / Miękka / 2001 / 162 str.

Andera Gadeib
cena 508,02
(netto: 483,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 505,25
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Diploma Thesis from the year 1996 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, RWTH Aachen University (unbekannt), course: Wirtschaftsinformatik, Prof. Dr. Michael Bastian, language: English, abstract: Inhaltsangabe: Inhaltsverzeichnis: Inhaltsverzeichnis: CONTENTS Acknowledgment Contents Tables Figures 1Introduction 1.1Purpose of the Investigation 1.2Statement of the Problem/Background 1.3Research Objectives 1.4Methodology 1.5Assumptions 1.6Limitations 1.7Discussion of Terms 1.8Organization of the Investigation 1.9The Need for the Investigation 2Exploring the WWW User Buyer Behavior - a Summary of Previous Surveys 2.1GVU/Hermes 4th WWW User Survey 2.2CommerceNet/Nielsen Internet Demographics Survey 2.3Sociological Study by the University of Trier 3Empirical Analysis 3.1Goal of the Empirical Analysis 3.2Methodology 3.2.1Survey Design 3.2.1.1Research Design 3.2.1.2Data Sources 3.2.1.3Sampling Concept 3.2.2The Questionnaire 3.2.2.1Questionnaire Design 3.2.2.2First Subsection: General Characteristics of WWW Usage 3.2.2.3Second Subsection: Product Concern Issues 3.2.2.4Third Subsection: Classification Data/Demographics 3.2.3Technical Implementation 4Results and Discussion 4.1General Demographics and Web Usage 4.1.1Location 4.1.2Gender 4.1.3Age 4.1.4Marital Status 4.1.5Education 4.1.6Occupation 4.1.7Income 4.1.8Method of Access 4.1.9Time Spent on the Web 4.1.10Activities on the Web 4.1.11Sensitivity to rising costs 4.2Attitudes Toward Web Products and Services 4.2.1Preferred Products 4.2.2Moderately Preferred Products 4.2.3Moderately Unaccepted Products 4.2.4Unaccepted Products 4.3Attitudes Toward Purchasing Through the World Wide Web 4.3.1Experience with Web Purchases 4.3.2Satisfaction with Web Purchases 4.3.3Security 4.3.4Influence of Security Concerns 4.3.5Total Purchase Dollars 4.4Information Sought 4.4.1Attitude Toward Text Product Information 4.4.2Attitude Toward Graphic Product Information

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Diplom.de
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838634562
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
162
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia