• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Urban Identity: Learning from Place » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Urban Identity: Learning from Place

ISBN-13: 9780415614023 / Angielski / Twarda / 2011 / 192 str.

Brian Evans;Frank McDonald;David Rudlin
Urban Identity: Learning from Place Evans, Brian 9780415614023 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Urban Identity: Learning from Place

ISBN-13: 9780415614023 / Angielski / Twarda / 2011 / 192 str.

Brian Evans;Frank McDonald;David Rudlin
cena 872,61
(netto: 831,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Urban Identity is the second in the successful Learning from Place series that draws upon the wealth of experience in the Academy of Urbanism. This edition deals with the subject of urban identity and character. Why is it that all modern towns and cities look the same, as they become dominated by identikit buildings, multi-national corporations, even arbitrarily imposed urban design rules? How can we preserve and foster the sense of local identity and character that so value without falling into the trap of historical pastiche? Four leading urban thinkers take this theme as the staring point for chapters on urban identity. The classical architect Robert Adam delivers a broadside to modern architecture that he sees as the multi-national face of globalism. The architect and academic John Worthington ponders the difference between how a place is seen, its identity and how it wants to be seen, its brand. While the architects Anthony Reddy from Ireland and Frank Walker from Scotland explore the notion of local and national identity in architecture and design. These chapters are interspersed with five chapters by leading practitioners inspired by the shortlisted places for the Academy's second annual awards. The surveyor Chris Balch revels in the life of three great European cities while Brian Evans, Chris Brett celebrate three towns that are really great small cities. David Rudlin looks at three creative quarters and what they contribute to the economic and social life of their host cities while Frank McDonald takes us on a journey down three great streets and David Taylor and Anthony Alexander applaud three urban places created created and improved in recent years. Like the first book in this series, Urban Identity brims with fascinating and sometimes controversial insights and opinions on urbanism. Illustrated again by the drawings of David (Harry) Harrison and poems by Ian MacMillan and packed with photographs and plans of the places visited by the Academy as part of their awards scheme.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Architecture > Urban & Land Use Planning
Political Science > Public Policy - City Planning & Urban Development
Social Science > Human Geography
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415614023
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
192
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Urban Identity brims with fascinating and sometimes controversial insights and opinions on urbanism." – Lonaard

The Academy of Urbanism brings together a diverse group of thinkers, decision-makers and practitioners and seeks to identify and promote best practice in urbanism.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia