• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Unleashing the Power of Digital Signage: Content Strategies for the 5th Screen » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Unleashing the Power of Digital Signage: Content Strategies for the 5th Screen

ISBN-13: 9781138134041 / Angielski / Twarda / 2015 / 264 str.

Keith Kelsen;¬Abar;¬Abar
Unleashing the Power of Digital Signage: Content Strategies for the 5th Screen Keith Kelsen   9781138134041 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Unleashing the Power of Digital Signage: Content Strategies for the 5th Screen

ISBN-13: 9781138134041 / Angielski / Twarda / 2015 / 264 str.

Keith Kelsen;¬Abar;¬Abar
cena 700,05
(netto: 666,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Implement a successful content strategy that optimizes the return-on-message performance of your digital signage program. Learn the message attributes for each of the three core network types (Point of Wait, Point of Sale, and Point of Transit), how to measure the program's effectiveness and strike a balance that uses messages effectively alongside the other advertising campaign elements. Through the included interviews, gain access to the wisdom of more than 45 experts, each of whom has deployed and operated successful digital signage networks. The companion website, www.5thscreen.info, features real-world implementations and video blog programming that includes interviews with industry notables. You'll learn how to:

  • create a strategic communications blueprint and style guide for your network
  • keep content flowing automatically-and therefore remaining relevant
  • use data on viewers and traffic to build a programming schedule
  • legally acquire and repurpose content
  • more accurately predict where the future of content will lead
Foreword by Joe Pine and Jim Gilmore authors of "The Experience Economy" and "Authenticity"

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Computers > Networking - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138134041
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
264
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

The New Medium: The Fifth Screen and the Power of Content; Methodology and Process; Research and Content Relevance; Feeding the Monster; Process for Creating Great Content ; Specifications for Content; Content and Measurement; Interactivity-Bringing the Viewer into the Picture; Creation of Cross-Platform Media; Where will the content lead us?; Glossary of Terms

Keith Kelsen is 30-year veteran of the broadcast business with more than 20 content awards to his credit. The founder of MediaTile, Keith has built a world-class company that delivers and supports award-winning digital signage products and services in over 20 countries. Through his role as Chairperson of the Content Best Practices Committee for the Digital Signage Association, Keith directs a team from industry-leading companies to improve the understanding and use of this powerful and influential medium. He was named "Digital Signage Man of the Year” in 2009.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia