• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

University Teaching: An Introductory Guide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

University Teaching: An Introductory Guide

ISBN-13: 9780415524308 / Angielski / Twarda / 2012 / 136 str.

Tony Harland
University Teaching: An Introductory Guide Harland, Tony 9780415524308 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

University Teaching: An Introductory Guide

ISBN-13: 9780415524308 / Angielski / Twarda / 2012 / 136 str.

Tony Harland
cena 630,22
(netto: 600,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 579,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

University Teaching: An Introductory Guide is a vital tool for the new lecturer that aims to encourage and support an inquiry into university teaching and academic life. This book understands that teaching is not discrete but one of many activities integrated in academic work. It recognizes that teaching is directly affected by administrative concerns such as timetabling and workload demands, departmental culture, disciplinary research expectations and how we think about the purposes and values of higher education. The new lecturer must learn to adapt to and shape the circumstances of their academic work. Understanding that teaching is an integral part of this work, rather than a dislocated discipline, can help us think about practice in new ways. Harland argues against the teaching-research divide and popular opinion that 'teaching takes time away from research'. He proffers the sentiment that all aspects of academic practice need to be considered when inquiring into learning how to teach, and that teaching is better understood when it is firmly embedded and integrated in this work. Writing from his experience extracted from a ten-year research project working with early career staff, he addresses popular concerns of academics, including: Lecturing Peer review of teaching Discussion as an approach to teaching Research and the new academic The subject and the idea of critical thinking This clearly written and practical book will be ideal for all new lecturers in higher education, and also more seasoned academics wishing to progress their professional development. Tony Harland is Associate Professor at the Higher Education Development Centre, University of Otago, New Zealand

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Education > Professional Development
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415524308
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
136
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.97
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"The book gives useful advice to new lecturers. It is just as useful for them as for readers interested in questions of pedagogy in higher education. What the book has to say is also worth considering in the international higher education community" - Judit Torgyik, The Hungarian Educational Research Journal

Introduction  1. Learning to Teach in University  2. Peer Review of Teaching  3. Lecturing  4. Discussion as an Approach to Teaching  5. Theory and Practice in Student Learning  6. Students Past and Present  7. Research and the New Academic  8. Academic Work  9. The Purposes and Values of a University Education  10. The Subject and the Idea of Critical Thinking

Tony Harland is Associate Professor at the Higher Education Development Centre, University of Otago, New Zealand.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia