• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

United Breaks Guitars: The Power of One Voice in the Age of Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

United Breaks Guitars: The Power of One Voice in the Age of Social Media

ISBN-13: 9781401937942 / Angielski / Miękka / 2013 / 256 str.

Dave Carroll
United Breaks Guitars: The Power of One Voice in the Age of Social Media Carroll, Dave 9781401937942  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

United Breaks Guitars: The Power of One Voice in the Age of Social Media

ISBN-13: 9781401937942 / Angielski / Miękka / 2013 / 256 str.

Dave Carroll
cena 56,83
(netto: 54,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 56,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Songwriter Dave Carroll wasn't the first person abused by an airline's customer service. But he was the first to show how one person, armed with creativity, some friends, $150, and the Internet, could turn an entire industry upside down. United Airlines had broken Dave's guitar in checked luggage. After eight months of pestering the company for compensation, he turned to his best tool--songwriting--and vowed to create a YouTube video about the incident that he hoped would garner a million views in one year. Four days after its launching, the first million people had watched "United Breaks Guitars." United stock went down 10 percent, shedding $180 million in value; Dave appeared on outlets as diverse as CNN and The View. United relented. And throughout the business world, people began to realize that "efficient" but inhuman customer-service policies had an unseen cost--brand destruction by frustrated, creative, and socially connected customers. "United Breaks Guitars" has become a textbook example of the new relationship between companies and their customers, and has demonstrated the power of one voice in the age of social media. It has become a benchmark in the customer-service and music industries, as well as branding and social-media circles. Today, more than 150 million people are familiar with this story. In this book, you'll hear about how Dave developed the "just do it" philosophy that made him the ideal man to take on a big corporation, what it felt like to be in the center of the media frenzy, and how he's taken his talents and become a sought-after songwriter and public speaker. And businesspeople will learn how companies should change their policies and address social-media uprisings. Since "United Breaks Guitars" emerged, nothing is the same--for consumers, for musicians, or for business. Whether you are a guitarist, a baggage handler, or a boardroom executive, this book will entertain you and remind you that we are all connected, that each of us matters, and that we all have a voice worth hearing.

Kategorie:
Poradniki
Kategorie BISAC:
Self-Help > Personal Growth - Success
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Customer Relations
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781401937942
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
256
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
13.7 x 20.9 x 1.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia