Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Ungrading: Why Rating Students Undermines Learning (and What to Do Instead) » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2687494]
•
Literatura piękna
[1634418]
więcej...
•
Turystyka
[62777]
•
Informatyka
[142089]
•
Komiksy
[31535]
•
Encyklopedie
[21638]
•
Dziecięca
[511510]
•
Hobby
[107034]
•
AudioBooki
[2004]
•
Literatura faktu
[198530]
•
Muzyka CD
[622]
•
Słowniki
[2715]
•
Inne
[402058]
•
Kalendarze
[1614]
•
Podręczniki
[164883]
•
Poradniki
[408763]
•
Religia
[455640]
•
Czasopisma
[420]
•
Sport
[59427]
•
Sztuka
[224284]
•
CD, DVD, Video
[3892]
•
Technologie
[205669]
•
Zdrowie
[88491]
•
Książkowe Klimaty
[118]
•
Zabawki
[2712]
•
Puzzle, gry
[3297]
•
Literatura w języku ukraińskim
[262]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10029]
Kategorie szczegółowe BISAC
Ungrading: Why Rating Students Undermines Learning (and What to Do Instead)
ISBN-13
: 9781949199819 / Angielski / Twarda / 2020 / 300 str.
Susan D. Blum
;
Alfie Kohn
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Ungrading: Why Rating Students Undermines Learning (and What to Do Instead)
ISBN-13
: 9781949199819 / Angielski / Twarda / 2020 / 300 str.
Susan D. Blum
;
Alfie Kohn
cena
608,94
zł
(netto: 579,94 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 578,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Schools - Levels - Higher
Education
>
Inclusive Education
Education
>
Teaching - General
Wydawca:
West Virginia University Press
Seria wydawnicza:
Teaching and Learning in Higher Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781949199819
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000116113
Ilość stron:
300
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Foreword
Alfie Kohn
Introduction: Why Ungrade? Why Grade?
Susan D. Blum
Part I: Foundations and Models
1. How to Ungrade
Jesse Stommel
2. What Going Gradeless Taught Me about Doing the ""Actual Work""
Aaron Blackwelder
3. Just One Change (Just Kidding): Ungrading and Its Necessary Accompaniments
Susan D. Blum
4. Shifting the Grading Mindset
Starr Sackstein
5. Grades Stifle Student Learning. Can We Learn to Teach without Grades?
Arthur Chiaravalli
Part II: Practices
6. Let's Talk about Grading
Laura Gibbs
7. Contract Grading and Peer Review
Christina Katopodis and Cathy N. Davidson
8. Critique-Driven Learning and Assessment
Christopher Riesbeck
9. A STEM Ungrading Case Study: A Reflection on First-Time Implementation in Organic Chemistry II
Clarissa Sorensen-Unruh
10. The Point-less Classroom: A Math Teacher's Ironic Choice in Not Calculating Grades
Gary Chu
Part III: Reflections
11. Grade Anarchy in the Philosophy Classroom
Marcus Schultz-Bergin
12. Conference Musings and The G Word
Joy Kirr
13. Wile E. Coyote, the Hero of Ungrading
John Warner
Conclusion: Not Simple but Essential
Susan D. Blum
Acknowledgments
Contributors
Index
Udostępnij
Czytaj nas na: