• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Unfreezing Music Education: Critical Formalism and Possibilities for Self-Reflexive Music Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Unfreezing Music Education: Critical Formalism and Possibilities for Self-Reflexive Music Learning

ISBN-13: 9781032405988 / Angielski / Twarda / 2023 / 224 str.

Paul Louth
Unfreezing Music Education: Critical Formalism and Possibilities for Self-Reflexive Music Learning Paul Louth 9781032405988 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Unfreezing Music Education: Critical Formalism and Possibilities for Self-Reflexive Music Learning

ISBN-13: 9781032405988 / Angielski / Twarda / 2023 / 224 str.

Paul Louth
cena 657,15
(netto: 625,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 629,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Unfreezing Music Education argues that discussing the conflicting meanings of music should occupy a more central role in formal music education and music teacher preparation programs than is currently the case.

Unfreezing Music Education argues that discussing the conflicting meanings of music should occupy a more central role in formal music education and music teacher preparation programs than is currently the case.

Drawing on the critical theory of the Frankfurt School, the author seeks to take a dialectical approach to musical meaning, rooted in critical formalism, that avoids the pitfalls of both traditional aesthetic arguments and radical subjectivity. This book makes the case for helping students understand that the meaning of musical forms is socially constructed through a process of reification, and argues that encouraging greater awareness of the processes through which music’s fluid meanings become hidden will help students to think more critically about music.

Connecting this philosophical argument with concrete, practical challenges faced by students and educators, this study will be of interest to researchers across music education and philosophy, as well as post-secondary music educators and all others interested in aesthetic philosophy, critical theory, cultural studies, or the sociology of music and music education.

Kategorie:
Sztuka, Muzyka
Kategorie BISAC:
Music > Philosophy & Social Aspects
Music > Instruction & Study - General
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Music Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032405988
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Numer serii:
000482725
Ilość stron:
224
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

‘There is no doubt that this is an absolutely outstanding example of scholarship of the highest quality, making an original contribution and taking forward the philosophy and sociology of music education in pertinent directions for the 21st century.’ — Lucy Green, Emerita Professor of Music Education, UCL Institute of Education, UK

1. Introduction  2. Why Form?  3. Music Education and the Objectivity Problem  4. From Consumptive to Critical, Productive Listening  5. Creativity, Critique, and the Freedom Problem (Improvisation, Composition, and Interpretive Performance as Reified Forms)  6. Form and Content: Some 'Higher Altitude' Examples  7. Critical Formalism and Music Teacher Preparation

Paul Louth is Professor of Music Education at Youngstown State University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia