• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Unethical Pharmaceutical Marketing Practices in Pakistan » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Unethical Pharmaceutical Marketing Practices in Pakistan

ISBN-13: 9783659574603 / Angielski / Miękka / 2014 / 216 str.

Ahmed Rizwan Raheem
Unethical Pharmaceutical Marketing Practices in Pakistan Ahmed Rizwan Raheem 9783659574603 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Unethical Pharmaceutical Marketing Practices in Pakistan

ISBN-13: 9783659574603 / Angielski / Miękka / 2014 / 216 str.

Ahmed Rizwan Raheem
cena 344,78
(netto: 328,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 344,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Unethical marketing practices have become an essential part of the pharmaceutical industry in Pakistan. However, the phenomenon of the unethical drug practices is common worldwide but its severity is deep rooted in developing countries. Unethical drug practices have two dimensions. One is drug related, and other is drug promotion related. Pharmaceutical industry spends a substantial portion of its budget on market research but do not carry out the research on unethical drug promotion practices. One of the reasons is that the industry itself is indulged in this practice therefore it does not find any need to carry out the research on this issue. Lack of research on the subject does not mean that unethical drug promotion practices do not exist. Unethical pharmaceutical marketing practices have become an acceptable norm of the pharmaceutical diligence, and it is also well supported by more or less all the pharmaceutical groups with the cooperation of government hospitals, private hospitals, doctors and health allied organizations including pharmacies on patients' interests.

Unethical marketing practices have become an essential part of the pharmaceutical industry in Pakistan. However, the phenomenon of the unethical drug practices is common worldwide but its severity is deep rooted in developing countries. Unethical drug practices have two dimensions. One is drug related, and other is drug promotion related. Pharmaceutical industry spends a substantial portion of its budget on market research but do not carry out the research on unethical drug promotion practices. One of the reasons is that the industry itself is indulged in this practice therefore it does not find any need to carry out the research on this issue. Lack of research on the subject does not mean that unethical drug promotion practices do not exist. Unethical pharmaceutical marketing practices have become an acceptable norm of the pharmaceutical diligence, and it is also well supported by more or less all the pharmaceutical groups with the cooperation of government hospitals, private hospitals, doctors and health allied organizations including pharmacies on patients interests.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659574603
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
216
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Rizwan earned his Ph.D. in Pharmaceutical Marketing from Hamdard University, Karachi. He carries more than 19 years of Professional Experience at Senior Management in Pharmaceutical Industry. He has associated with Indus University as Professor. More than 40 Publications are on his credit in reputed National & international Journals.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia