• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Research in Early Childhood Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Research in Early Childhood Education

ISBN-13: 9781032407272 / Twarda / 2024 / 224 str.

USA) Whyte Kristin L. (Mount Mary University
Understanding Research in Early Childhood Education Kristin L. (Mount Mary University, USA) Whyte 9781032407272 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Research in Early Childhood Education

ISBN-13: 9781032407272 / Twarda / 2024 / 224 str.

USA) Whyte Kristin L. (Mount Mary University
cena 700,05
(netto: 666,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This second edition invites readers to be informed consumers of both quantitative and qualitative methods in early childhood research. The new edition includes updated examples and references as well as a new chapter on equity issues in research. 

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032407272
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
224
Wymiary:
25.4 x 17.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Early Childhood Education (ECE), around the world, comprises contested themes about children, adults, classrooms, curricula, policies etc., which need robust, ethical research data to tackle. This book is a valuable tool for ECE students and professionals who are interested in undertaking and comprehending research while utterly considering equity issues. 

Eleni Loizou, Professor, Department of Education, University of Cyprus.

 

Mueller and File offer a practical and critical guide for early childhood educators to interpret and engage in educational research. Throughout their text, they and their coauthors highlight how research can inform practice, create opportunities for deeper learning, and guide members of the early childhood community in working towards issues of equity while addressing their everyday practical needs and intellectual development. 

Christopher P. Brown, Department of Educational Leadership and Policy, University of Texas at Austin

 

Acknowledgements. Chapter 1 Introduction. Part I Structures of Research. Chapter 2 How Do We Know? by Kristin L. Whyte. Chapter 3 Advancing Equity in Early Childhood Education Research by Iheoma U. Iruka. Chapter 4 The Culture and Context of Research. Chapter 5 Methodologies. Chapter 6 Qualitative Research: Aims and Methods. Chapter 7 Understanding Analyses in Qualitative Research. Chapter 8 Quantitative Research: Aims and Methods. Chapter 9 Understanding Analyses in Quantitative Methods. Part II Asking Research Questions. Chapter 10 Research Questions about Children. Chapter 11 Research Questions about the Adults in Children’s Lives. Chapter 12 Research Questions about Classrooms and Curriculum. Chapter 13 Research Questions about Institutions and Policy. Chapter 14 Teacher Research by Andrew J. Stremmel. Part III Conclusion. Chapter 15 Research and Practice: Potentials, Challenges, and Limitations. Glossary. References. Index

Jennifer J. Mueller is Dean of the College of Education and Professor of Teacher Education at DePaul University, USA.

Nancy File is Professor Emerita in the Department of Teaching and Learning at the University of Wisconsin-Milwaukee, USA.

Andrew J. Stremmel is Professor Emeritus in the School of Education, Counseling, and Human Development at South Dakota State University, USA

Iheoma U. Iruka is Research Professor in the Department of Public Policy at the University of North Carolina-Chapel Hill, USA.

Kristin L. Whyte is Associate Professor of Education at Mt. Mary University, USA.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia